Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om noe bra roadtrip-musikk som får deg til å trekke på smilebåndet og nyte livet?

Kommer litt an på hvor du kjører og når på døgnet du kjører (f.eks. gjør Pink Floyds "Marooned" seg veldig godt når man kjører over Dovre i skumringen), men de nevnt av DemonFudge er absolutt brukbare.

Så har vi hele soundtracket til Forrest Gump.

Albumet "Underwater Journey" av bandet Kelp er også digg.

Sjekk også ut buskeren G.G. Kettels "Road songs". Hovedsaklig låter han har covret, men jeg synes han har gjort det ganske brukbart.

01 - On the Road Again (Boogie Version)

02 - Call Me The Breeze

03 - Don't Think Twice

04 - Driftin'

05 - Big Road Blues

06 - San Fransisco Bay Blues

07 - King of the Road

08 - I Ain't Got No Home

09 - Far, Far Away

10 - The Letter

11 - Take It Easy

12 - No Woman, No Cry

13 - Norwegian Woods

14 - On The Road Again (Country Version)

15 - I've Been Everywhere

16 - It Will Take Some Time

Så har vi Strawberry Alarm Clock, Donovan, Geoerge Thorogood & The Destroyers, Joan Baez, Edwin Starr, Manfred Mann, Van Morrison, The Troggs, The Pink Fairies, Simon & Garfunkel, CCR, The Crazy World of Arthur Brown, Bobby Fuller Four, The Kinks, Doobie Brothers, The Allman Brothers, The Hollies, The Mamas & The Papas, The Animals, Uriah Heep, Ultimate Spinach, The Monkees, Don McLean, The Searchers, Kevin Ayers, New Vaudeville Band, Norman Greenbaum, Roger Millers, The Highwaymen, Terry Jacks, The Dave Davies, The Executives, The Purple Gang, The Spencer Davis Group, The Swinging Blue Jeans, The Turtles, 13th Floor Elevators, Beach Boys (ikke minst!), Cliff Richard, Øystein Sunde, Fifth Dimension, Lynyrd Skynyrd, Jimi Hendrix, Status Quo, The Doors, Fleetwood Mac, Janis Joplin, Janis Ian, Joan Jett, Meat Loaf, T.Rex, The Rolling Stones, The Shadows, The Small Faces, ZZ Top, Dick Dale, Free, Gene Vincent, Canned Heat, Duane Eddy, Robert Johnson, Robert Johnson and Punchdrunks, The Ventures, Vazelina Bilopphøggers, Elvis Presley, Del Shannon, Def Leppard, Jive Bunny, Johndoe, Sweet, The Grateful Dead, Cream, The Band, The Lovin' Spoonful ... Jeg kan fortsette sånn i en halv evighet. :p

Lenke til kommentar

Hvordan vil du oppføre deg?

Veldig barnslig å fortelle det tildeg da. Det kan jo være at han bare skryter, jeg går ivertfall ikke rundt å sier at jeg har ligget med andre folk til jenter, eller noen i det hele tatt.

Kanskje finne ut hvorfor han fortalte det til deg?

Lenke til kommentar

Det med hvor viktig sex er varierer like mye som det finnes forskjellige mennesker :yes:

Hvilken setting sa han det i?

Og for det andre så har 15\16 åringer en tedens til og skryte på seg at de har hatt sex...igjen så kommer det til hvor viktig sex er.

Skippy: hvorfor hadde det vært verre om det hadde vært en gutt han hadde hatt sex med, han kunne ha vært bifil.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...