Skjelvgråt Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Ah, halveis ferdig angående norsk tekst til "The road". Alt for lite Norske tekster til filmer/TV-serier. Så noen må jo starte, skal laste teksten opp på de vanlige subtitle-sidene: www.subtitlesource.org/, og subscene.com Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 det er da mange som studerer til å bli oversettere. har en kompis som studerer som oversetter og tar master i det Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hehe, kult. Kanskje jeg selv skal gjøre det Selv er det bare på et hobbybasis. Lager jo tekster til pirat-filmer/serier foreløpig. Så blir jo gratis:P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 kanskje det. trur du trenger rimelig gode norskkunnskaper og karakterer for å komme inn på studiet. aner ikke hvordan du ligger ann. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Nja, er bare å få gode karakterer på videregående det:P Begynner på VK1 til høsten. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 er nå ikke barebare bernt, spør du meg. glad jeg ikke trengte no snitt for å komme inn der jeg er nå Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Men tviler på at jeg skal det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Takk bror, var midt i blinken. Endret 28. juni 2010 av b-real Lenke til kommentar
Romis Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Røykte ferdig en sigar istad, fikk det JÆVLA nikotinsjokket, er sykt kvalm og vondt i huet akkurat nå. Edit: og der kasta jeg opp. Endret 28. juni 2010 av Romis Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Røykte ferdig en sigar istad, fikk det JÆVLA nikotinsjokket, er sykt kvalm og vondt i huet akkurat nå. Det er som meg hver gang jeg snuser det Spyr i vinkel. Røyk derimot, av en eller annen grunn blir jeg ikke dårlig av det. Kommer nok av at det er mer nikotin i snus enn røyk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Røykte ferdig en sigar istad, fikk det JÆVLA nikotinsjokket, er sykt kvalm og vondt i huet akkurat nå. Edit: og der kasta jeg opp. Bare for å få ting litt klart her... Sigar skal ikke trekkes ned i lungene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Præhæ. Du burde heller begynt med en sigarett og jobbet deg oppover. Oh well, jeg har spilt Norge Rundt med mamma og ser nå på Sommeråpent. Og så er sola og den blå himmelen tilbake! Kos. ^^ Lenke til kommentar
Romis Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Røykte ferdig en sigar istad, fikk det JÆVLA nikotinsjokket, er sykt kvalm og vondt i huet akkurat nå. Edit: og der kasta jeg opp. Bare for å få ting litt klart her... Sigar skal ikke trekkes ned i lungene. Jeg vet det, men når jeg blåste ut fikk jeg det rett i trynet igjen på grunn av vinden. Men nå stikker jeg å slapper av litt. Føler meg litt uvel. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Haha, så søtt. Jeg røykte meg gjennom en tipakning cigarillos i løpet av en kveld, jeg. Man, jeg savner den tiden. Eller, egentlig savner jeg bare Runa. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Man kan trekke røyken ned om man er litt innrøyka, men man trekker fremdeles ikke ned hvert eneste drag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Ooh! Gunnhild på Sommeråpent! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Lol, i mangel av annet å gjøre, ser jeg Visjon Norge, direktesending. Kristne er gærne. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 De blir desperate etter frelsninger, noen har tilogmed omvendt seg til speed-evolution. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Norge rundt har en fengende introsang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Stakkars barn. Kommer frem, står og griner foran Dr. Rodney Howard-Browne mens de blir intervjuet, så faller de i bakken og en feit, shady og suspekt mann tafser på dem. Hovedsaklig på småguttene. Må jo være traumatisk til tusen, og det får dem vel ikke akkurat ut av sykehusene og dps-en. Heller det motsatte! Norge rundt har en fengende introsang. Norsk dans #5 av Edvard Grieg elns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg