Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De har legningen sin ja, og noen av dem missbruker å ødelegger barns liv. Ja la oss feire denne legningen. Tenk på signalene det kan oppfattes av dem som er i grenseland. La oss ufarliggjøre hele legningen.

Om dem skal få lov til å praktisere sin legning er ikke noe spørsmål om. NEI. Hvis dette plutselig skulle bli praktisert hadde vi fått en drept pedofil her og der også, sikkert.

Ja, tenk på de stygge heterofile som driver å voldtar damer. Alle heterofile driver jo å voldtar, ikke sant?
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Feiringa går jo ut på de som ikke gjør det. Selv om noen misbruker barn så skal resten som ikke gjør det sitte stille og skamme seg?

Jaha? Så man skal feire at man tenner på noe som er helt avskyelig og utføre? Det er jo det det er.

Er det at man ikke er en overgriper an skal feire, så lag tog om det da. Uavhengig av legning - "ikke overgrep toget".

De har legningen sin ja, og noen av dem missbruker å ødelegger barns liv. Ja la oss feire denne legningen. Tenk på signalene det kan oppfattes av dem som er i grenseland. La oss ufarliggjøre hele legningen.

Om dem skal få lov til å praktisere sin legning er ikke noe spørsmål om. NEI. Hvis dette plutselig skulle bli praktisert hadde vi fått en drept pedofil her og der også, sikkert.

Ja, tenk på de stygge heterofile som driver å voldtar damer. Alle heterofile driver jo å voldtar, ikke sant?

Nei ikke alle, men det er ikke uvanlig med voldtekt heller. Hvis ALL seksuell kontakt med det andre kjønn ble totalforbudt, har nok overgrepene økt drastisk.

Lenke til kommentar

Feiringa går jo ut på de som ikke gjør det. Selv om noen misbruker barn så skal resten som ikke gjør det sitte stille og skamme seg?

Jaha? Så man skal feire at man tenner på noe som er helt avskyelig og utføre? Det er jo det det er.

Er det at man ikke er en overgriper an skal feire, så lag tog om det da. Uavhengig av legning - "ikke overgrep toget".

Er jo det jeg sier. At de skal feire at de ikke følger sin legning.

Lenke til kommentar

Alt dette fikk meg til å tenke på en gutt jeg hørte om. Var vel 13-14 år eller noe sånt. Han tente på bildekk. Seriøst. Han likte å ronke mens han slikket på bildekk.

Jeg synes meningen med homseparaden burde være å vise at homofile er akkurat som alle andre. At man i paraden får se at homofile kan være både bilmekanikere, musikkartister, bartendere, politimenn, politikere, advokater, mørkhudede, gamle, unge, satanister, etc. At legningen ikke sier noe om vedkommende.

Men når mange velger å kle seg slik de gjør bekrefter de bare fordommene mot stereotypen "homo". Det blir vel mot sin hensikt.

Lenke til kommentar

Har satt vekkeklokka til klokka 9 i morgen for å spille APB betaen med en gang den kommer ut. Vel, jeg må vel sette den litt før, slik at jeg rekker å komme på før den starter, da. :D

Edit: Den startet visst i dag. DOH!

Endret av Romis
Lenke til kommentar

I'm walking on sunshine, woah oh!

80-tallet har så herlig musikk! :D

Nå om jeg bare hadde noen å synge med ...

folk vil skille seg ut for å være spesielle.

Om en vil være så jævla spesiell må en også godta å bli behandlet annerledes.

Det er surt, men Eivind har rett.

Så lenge du ikke vil følge saueflokken blir du behandlet annerledes og det er ikke noe å gjøre med det.

Lenke til kommentar

Jeg digger lyn og torden sjæl, det er bare så kjedelig å måtte skru av alt av elektrisk utstyr og trekke ut kontaktene. :p

Siden jeg ikke har brukt skremmende mye penger på overspenningsvern eller hva det heter.

Men kom da noe godt ut av det. Jeg fikk kjølt ned rommet mitt ganske kraftig, samt lufta ut, og fikk bruke brorparten av tiden med huet nedi et arkivskap mens jeg lette etter kvitteringer fra 2003. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...