Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er aksepterte i dagens samfunn, men så klart som det er med alt så vil det være folk som er i mot.

Dagens samfunn i Norge. Såvidt. Bare det du sier om at du ikke skjønner hvorfor de må lage en parade med kostymer og er jo et greit eksempel på at det bare er såvidt. "Ja, det er jo greit at det finnes homser og sånn, men må de VISE det?" <- Teit.

Dessuten er det lov å vise solidaritet for de som ikke har det så åpent som norske homser og.

Aw crap. Glemte å skrive Norge. Sorry :p Hvorfor trenger de å vise det da? Paraden har jeg ikke noe i mot, men hvorfor kan de ikke gå i dress og bunad eller skjorte som alle andre gjør på litt mer festdager.

Lenke til kommentar

De er aksepterte i dagens samfunn, men så klart som det er med alt så vil det være folk som er i mot.

Dagens samfunn i Norge. Såvidt. Bare det du sier om at du ikke skjønner hvorfor de må lage en parade med kostymer og er jo et greit eksempel på at det bare er såvidt. "Ja, det er jo greit at det finnes homser og sånn, men må de VISE det?" <- Teit.

Dessuten er det lov å vise solidaritet for de som ikke har det så åpent som norske homser og.

Da er det jo flott at de danser halvnakne rundt i oslos gater. Da jo myndigheter og folk i andre land skjønner at homofile fortjner respekt. :roll:

Om man vil at myndighetene i f.eks Russland, Pakistan, Aghanistan osv skal bedre levevillkårene til homofile, hjelper det jævlig lite å suge en agurk i nonnekostyme eller tungekysse ikledd lakk og lær.

Lenke til kommentar

Aw crap. Glemte å skrive Norge. Sorry :p Hvorfor trenger de å vise det da? Paraden har jeg ikke noe i mot, men hvorfor kan de ikke gå i dress og bunad eller skjorte som alle andre gjør på litt mer festdager.

Fordi de feirer homofil kultur, stereotyp eller ei, de feirer ikke bunadskultur (norsk kultur), eller er i bryllup/begravelse/konfirmasjon. Tenk så traumatisert brasilianske barn er. :<
Lenke til kommentar

"Ja, det er jo greit at det finnes homser og sånn, men må de VISE det?" <- Teit.

Ikke egentlig. Det ville bli skrik og hyl om vi normale kjørte en heteroparade. Det eneste slikt tull fører til er enn større splittelse mellom normale og homser. Om det er noe de vil, så javel, da er det noe de gjerne kan få for min del.

Lenke til kommentar

Har null respekt for mennesker som opprettholder fordommer som gjør at andre mennsker lider.

Jeg forventer mer av mennesker som lever i dag, og ikke en tankegang som en prest på 1500-tallet hadde.

Og hver eneste dag så ser man bevis på at mange mennesker er like trangsynt som ei 80-år gammel jomfru.

Endret av Amanita Muscaria
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke nevneverdig om homseparader, rett og slett grunnet min totale mangel av interesse.

Men så et motspørsmål. Dere som er så flammende begeistret for at homseparaden skal få gå sin gang, hadde dere hatt noe imot at pedofile fikk sin egen parade, hvor de fikk gått gjennom byens gater og vise hva de tenner på?

Lenke til kommentar

Er jo en legning det og, som får samme behandling som homofili fikk for mange år siden.

Neh. Så lenge de faktisk ikke vandre rundt med ekte pre-pubertale eller viser cp, så er det greit for me.

Samme gjelder hebefile, dendrofile, zoofile, nekrofile og alskens andre legninger.

"Velkommen til Norges første -fili-parade. Hva enn som tenner deg, vis deg frem!"

Lenke til kommentar

Problemet med homseparaden er jo at homsene vil bli behandlet likt som oss andre, men går likevel ut av sin vei for å vise hvor utrolig forskjellige de er. Slikt blir bare for dumt.

Jeg ser ikke problemet med å sammenligne homofili og pedofili. Begge er legninger som viker fra normalen. Den eneste forskjellen er hva folka tenner på.

Lenke til kommentar

Så lenge man ikke skader andre osv. så driter jeg i hva folk gjør.

Er så møkkalei at samfunnet skal bestemme hva som er riktig...nei, ikke samfunnet, men den saueflokken som er så jævlig redd for alt de ikke kan noe om eller kjenner til. Så istedenfor og prøve å lære noe så lever vi etter frykten.

Aleks: dA er man overgriper, ikke pedofil.

En pedofil må faktisk holde seg i skinnet slik lovene er i dag ;)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...