Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hvorfor er det upassende?

Hvorfor er det upassende å drite i bussen? Hvorfor er det upassende å onanere forann små barn?

Det er et resultat av samfunnet vi lever i. Det er upassende fordi folk, som meg, blir støtt av det. Jeg har ikke et behov for å se en feit hårete manneræv vagge seg oppover Karl Johan. Nakenhet er noe som jeg mener hører hjemme innenfor huset fire vegger. Du har ikke lyst til å sitte ved siden av en naken dundre på hundre på bussen, netopp fordi det er ubehagelig, og ikke minst meget lite atraktivt.

Lenke til kommentar

Det er usmakelig ja! De sprer fremmedfrykt og fordommer mot homofile! Ikke alle homofile går rundt i mannetanga og vifter med tissen i parader. Disse får slike ting klistret i pannen og blir utstøtt av mennesker som synes dette er motbydelig, slik som Aleks.

Lenke til kommentar

Du MÅ ikke dra og se på paraden om du ikke har lyst. Det er fortsatt frivillig.

Var faktisk ikke klar over at paraden var der før jeg kom dit, men det er mitt problem. Uansett så har dere ikke greid å svare på spørsmålet mitt. Eneste svaret jeg fikk var at de ikke gikk kledd slikt til vanlig, noe som får meg til å lure enda mer på hvorfor de kler seg slik når de skal markere dagen sin.

Lenke til kommentar

Nakenhet er noe som jeg mener hører hjemme innenfor huset fire vegger.

Så du innrømmer altså at det er din egen intoleranse som er problemet?

Det er jo det jeg har sagt hele veien. Akuratt som det er min egen intoleranse som tilsier at man ikke skal ha sex med en 4 åring. Jeg, blant fler, blir støtt av det.

Lenke til kommentar

Var faktisk ikke klar over at paraden var der før jeg kom dit, men det er mitt problem. Uansett så har dere ikke greid å svare på spørsmålet mitt. Eneste svaret jeg fikk var at de ikke gikk kledd slikt til vanlig, noe som får meg til å lure enda mer på hvorfor de kler seg slik når de skal markere dagen sin.

Problemet ditt kan løses ved at du går et annet sted.

Og jeg kan gi deg et godt svar på hvorfor de går sånn. Fordi de har lyst og det skader ingen. Vel... Enkelte intolerante folk føler seg tydeligvis støtt, men du må jo ærlig innrømme at ingen tar noen skade av å se det?

La de ha denne ene dagen til å kle seg slik de har lyst. Stort sett så tas det hensyn til deg deg og dine meningsfeller. Men en dag i året, en eneste dag, så vil de være seg selv. Skal de ikke få lov til det? Det synes virkelig jeg. Resten av året tilhører deg.

Lars: Selv om det han som ikke tåler det så er jo det noe man må respektere.

Jeg tolererer ikke at folk er intolerante. Det må dere respektere.
Lenke til kommentar
Akuratt som det er min egen intoleranse som tilsier at man ikke skal ha sex med en 4 åring. Jeg, blant fler, blir støtt av det.
Det der har jo ingen som helst sammenheng med det som diskuteres. Ingen tar skade av å se denne paraden.
Lenke til kommentar

Problemet ditt kan løses ved at du går et annet sted.

Og jeg kan gi deg et godt svar på hvorfor de går sånn. Fordi de har lyst og det skader ingen. Vel... Enkelte intolerante folk føler seg tydeligvis støtt, men du må jo ærlig innrømme at ingen tar noen skade av å se det?

La de ha denne ene dagen til å kle seg slik de har lyst. Stort sett så tas det hensyn til deg deg og dine meningsfeller. Men en dag i året, en eneste dag, så vil de være seg selv. Skal de ikke få lov til det? Det synes virkelig jeg. Resten av året tilhører deg.

Selv om jeg går en annen plass så dukker det opp i media overalt. Enkelte intolerante? Homofile er aksepterte i dagens samfunn, så jeg fatter bare ikke hvorfor de må markere seg så jævlig mye og skape idiotiske fordommer mot seg selv.

Lenke til kommentar

så jeg fatter bare ikke hvorfor de må markere seg så jævlig mye og skape idiotiske fordommer mot seg selv.

Det er nok mer du som er med på å skape fordommer enn de. Homoseksuelle, biseksuelle, lesber, transer osv. er ingen homogen gruppe (no pun intended), så hvorfor dømmer du dem alle på bakgrunn av enkelte?
Lenke til kommentar
Homofile er aksepterte i dagens samfunn

Åååh, kan jeg få flytte inn i boblen din? Den virker så koselig. :wee:

Det finns inga soldater mer, det finns inga gevär. :wee:

Hvor blir det av heterofil paraden hvor vi kan fly rundt nakne og knulle i gatene?

Ingen som knuller i gatene i Pride-paraden. Ellers er du mer enn velkommen til å starte "Norsk heterofilt forbund" om du vil det. :]

Edit: Forøvrig er heterofile mer enn velkomne under pride-uken. Bare nevner det.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Homofile er aksepterte i dagens samfunn

Åååh, kan jeg få flytte inn i boblen din? Den virker så koselig. :wee:

Det finns inga soldater mer, det finns inga gevär. :wee:

Hvor blir det av heterofil paraden hvor vi kan fly rundt nakne og knulle i gatene?

Ingen som knuller i gatene i Pride-paraden. Ellers er du mer enn velkommen til å starte "Norsk heterofilt forbund" om du vil det. :]

Edit: Forøvrig er heterofile mer enn velkomne under pride-uken. Bare nevner det.

De er aksepterte i dagens samfunn, men så klart som det er med alt så vil det være folk som er i mot.

Lenke til kommentar

Det jeg mener er at det blir for dumt og lage en "homse-parade" bare fordi det er fåtall av de i Norge. Vi trenger ikke og kjøre ned Norge i masse søppel. De kan få lov til å spankulere rundt i Oslos gater bare det ikke blir slått opp med store nyhetssaker over hele Internet. De er homofile og ikke trente kloakrotter.

Lenke til kommentar

De er aksepterte i dagens samfunn, men så klart som det er med alt så vil det være folk som er i mot.

Dagens samfunn i Norge. Såvidt. Bare det du sier om at du ikke skjønner hvorfor de må lage en parade med kostymer og er jo et greit eksempel på at det bare er såvidt. "Ja, det er jo greit at det finnes homser og sånn, men må de VISE det?" <- Teit.

Dessuten er det lov å vise solidaritet for de som ikke har det så åpent som norske homser og.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...