Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ja, herregud. Nakenhet er så forferdelig og unaturlig.

Det er det ikke, men det gjør det ikke passende overalt for det.

Edit: Ser nå at jeg skrev ganske sort/hvitt. Enkelte barn liker det andre ikke. Foreldrene mine har aldri pratet mot homofili til meg.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De aller fleste barn vil ikke bry seg, og vil ikke skjønne at det er noe galt i det før foreldre/storesøsken/andre forteller dem eller viser dem at det er galt, enten det er ved å prøve å skjerme dem fra det eller what.

Ja, for barn ender alltid opp som kopier av sine foreldre.

Lenke til kommentar

Ja, for barn ender alltid opp som kopier av sine foreldre.

Nei, men barn blir alltid påvirket av foreldre og andre voksenpersoners holdninger.

Ja, men de kan tenke utrolig godt selv og. Det eneste jeg ikke forstår er de homofiles behov for å kle seg sånn som de gjør. Håper faktisk på et svar her :)

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke de er ekkle fordi de er homofile, jeg synes de er ekkle fordi de løper rundt halvnakne, oversminka og med lakk og lær, ikke fordi de tenner på det samme kjønn. I mine øyne er respekt noe man gjør seg fortjent til, ikke noe man får automatisk. Løpe rundt som sminka apekatter er ikke noe jeg respekterer, ei synes noe særlig om. Og om det beste skeiv kultur kan by på er homoparaden, da synes jeg skeiv kultur rett og slett er kvalmt.

Så Mardi Gras og karnivalet i Rio er like ille?

Skeive dager varer i litt over ei uke. Men det er strengt tatt bare Pride Park og paraden som syns for de som ikke bryr seg med å kikke litt nærmere. :)

Jeg som mann har ikke noe imot nakne romper hos det motsatte kjønn. Det stiller seg helt anderledes om det er hårete mannerumper jeg ser. Uansett er jeg imot nakenhet i det offentlige rom.

Lenke til kommentar

De ville ha flere kvinner i jobb og snakket om likestilling og antall kvinner i prosent som skulle være i jobb. Det neste blir homofile? Utifra utviklingen de siste par åra tror jeg det blir en lov på dette også som vil bli helt feil. Homofili bli jo en svartens trend i noen miljøer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...