Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel alltid en flekk midt på haka hvor det ikke vokser skjegg, hvis jeg ikke tar helt feil?. Virker bare som at den "flekken" ikke er på midten hos meg, men heller litt til høyre. Men etter en titt i speilet, viser det seg at alt ser helt normalt ut :whistle: hehe..

Det er ikke en flekk, det er ei stripe. Begynner på haka og går nedover hele veien hvor det er hårvekst. :wee:

Jada. Jeg får trøste meg med at du (sier) at du liker den stripa :):love:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har det fantastisk; sett bort ifrq*a alle gangene jeg skriver q istedenfor a og , istedenfor m ellers er alt topp :D MSg kommer kanskje en liten tur hvis han har tid og :love:

I dag har jeg gaatt nesten to timer i jakt paa en internettfafé, fant til slutt. Gikk meg bort ett par ganger og.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Minner meg om når jeg var i Oslo på lørdagen som var. Det var sånn homseparade. Greit nok, vi prøver å styre unna den tenkte jeg. Men etterhvert så støter vi på en mann med helsjegg som står ombringet av masse folk. Han sto med et stort skilt som det sto homofili er synd på tror jeg det var. Og han sto og pratet lenge om det, mens folk kastet egg og spyttet på han. Men greia hans var ikke at han hadde noe i mot dem, nei han ville hjelpe dem. Han sto faktisk å ropte ut mobilnummeret sitt til en gjeng som hatet han som bare det. De homofile oppførte seg rett og slett som aper når de bare spyttet på han og kom med usaklige kommentarer hele veien.

Denne mannen var av de mer religiøse og hadde masse gode poeng i forhold til det. Kan ikke si meg helt enig med han, men han hadde guts som juling for å stå der å prate som han gjorde. Morsomste var når det kom en lesbisk dame bort til han og slang en eller annen drittmelding i trynet hans, så snudde han seg bare å sa at hun må komme seg tilbake til kjøkkenet og underkaste seg mannen, og fjerne tattoeringene som var stygge. Og det var de og :ermm:

Ja, virkelig. "Homoseksualitet er en trussel mot nasjonens sikkerhet" er et kjempesaklig og godt poeng. Hørte du i det hele tatt på hva han sa? Klart, idiotisk å kaste egg og whatnot, men en kan jo ikke gjøre annet enn å le.

Jada. Jeg får trøste meg med at du (sier) at du liker den stripa :):love:

Ja, jeg gjør jo det. <3 :wee:

edit: Nopros! Copy-paste er juks.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Fytti helvete, det er helt utrolig irriterende å se på bildene fra Gay Pride med folk som har gigantiske skilt med "Ekteskap mellom mann og kvinne" og "Homo sex er synd". Dere ser for faen ikke oss trampe inn i kirken på Kristi himmelfartsdag og pule på orgelet, vel? Eller folk med "Ja til sharia-lov!" på grunnlovsdagen.

Homofobi er landets store skam. Hetero eller homo eller midtimellom, man burde bare hoppe inn i toget for å vise støtte.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Minner meg om når jeg var i Oslo på lørdagen som var. Det var sånn homseparade. Greit nok, vi prøver å styre unna den tenkte jeg. Men etterhvert så støter vi på en mann med helsjegg som står ombringet av masse folk. Han sto med et stort skilt som det sto homofili er synd på tror jeg det var. Og han sto og pratet lenge om det, mens folk kastet egg og spyttet på han. Men greia hans var ikke at han hadde noe i mot dem, nei han ville hjelpe dem. Han sto faktisk å ropte ut mobilnummeret sitt til en gjeng som hatet han som bare det. De homofile oppførte seg rett og slett som aper når de bare spyttet på han og kom med usaklige kommentarer hele veien.

Denne mannen var av de mer religiøse og hadde masse gode poeng i forhold til det. Kan ikke si meg helt enig med han, men han hadde guts som juling for å stå der å prate som han gjorde. Morsomste var når det kom en lesbisk dame bort til han og slang en eller annen drittmelding i trynet hans, så snudde han seg bare å sa at hun må komme seg tilbake til kjøkkenet og underkaste seg mannen, og fjerne tattoeringene som var stygge. Og det var de og :ermm:

Ja, virkelig. "Homoseksualitet er en trussel mot nasjonens sikkerhet" er et kjempesaklig og godt poeng. Hørte du i det hele tatt på hva han sa? Klart, idiotisk å kaste egg og whatnot, men en kan jo ikke gjøre annet enn å le.

Var du der? Kult^^ Sier meg ikke enig med han, men jeg synes det var tøft av han og stå fram sånn med så mange i mot seg. I tillegg å skrike ut telefonnummeret sitt slikt. Men helt ærlig så tror jeg ikke han hadde det helt godt med seg selv.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Eplefe: Hadde dere(?) gått ned vanlig eller normalt kledd så tror jeg dere hadde blitt mer tolerert. Å kle seg i lær og billige klær ser ikke noe annet enn forjævlig ut. Ikke rart det kommer fordommer.

Nei, eplefe er ikke lesbisk....uansett så har det ikke noe med ppoenget og gjøre.

aaaaa, vondt i magen..spiste for mye Mentos fruits i natt :ph34r:

Må finne mer av Twin Peaks, ferdig med sesong 1 og 2 nå. Og det kan ikke slutt slik...

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Ok, bare lurte. Og hei, jeg har ingenting i mot homofile så det er sagt. Bare når folk kler seg som dette jeg synes det er motbydelig.

360x540.jpg

810x540.jpg

810x540.jpg

Spoiler Fluesopp!!!! :cry: Ser på serien selv nå og da :p

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Var du der? Kult^^ Sier meg ikke enig med han, men jeg synes det var tøft av han og stå fram sånn med så mange i mot seg. I tillegg å skrike ut telefonnummeret sitt slikt. Men helt ærlig så tror jeg ikke han hadde det helt godt med seg selv.

Gikk glipp av paraden, dessverre. Men jeg møtte på denne sjarmerende mannen litt seinere ned ved Pride Park. Ikke første gangen jeg har møtt på han heller. Han er alltid i nærheten når det er noen form for skeiv markering, føler jeg.

Eplefe: Hadde dere(?) gått ned vanlig eller normalt kledd så tror jeg dere hadde blitt mer tolerert. Å kle seg i lær og billige klær ser ikke noe annet enn forjævlig ut. Ikke rart det kommer fordommer.

Første: Har ingenting med poenget til Eplefe å gjøre.

Andre: Det er en parade, ffs. Noen kler seg ut, noen kler seg vanlig, noen har på seg så lite som mulig, andre så mye som mulig. Det er også de som går i arbeidsuniformene sine. Blant annet politiet og i år også Oslo Sporveier.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...