Mr. A Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Mamma og pappa som er de jeg frykter nå. Deler uheldigvis rom ved siden av, og vi har tregulv som knirker litt. Så må komme meg fra stua til rommet uten at noen merker det. Jæjæ... Hva med å bare gå å hvis de våkner sier du at du var på do, eller syntes du hørte no i stua. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Dumt at jeg er fullt påkledd, da... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Legg fra deg litt klær et eller annet sted da. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Mamma og pappa som er de jeg frykter nå. Deler uheldigvis rom ved siden av, og vi har tregulv som knirker litt. Så må komme meg fra stua til rommet uten at noen merker det. Jæjæ... Jeg tenker det samme hver gang jeg kommer hjem eller går ut etter at de har lagt seg, men etter å ha åpnet både dører, garasjeporter og startet diverse biler, har jeg lært at det skal mer til enn du tror før de våkner. Ta sjansen! Hva er det verste som kan skje? Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Si at du ikke ville møte en eventuell inbruddstyv i undertøyet. Endret 28. juni 2010 av Burny Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Dette er jo dømt til å gå til helvete Nå må jeg nyse og gå på do, jeez. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Folka dine merker sikkert ingenting uansett. Sykt merkelig å lese gjennom poster fra 2005 og rundt der, egentlig. Endret 28. juni 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Nå må jeg nyse og gå på do, jeez. Hvordan gikk det? Lever du? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Det her er et alt for tidlig tidspunkt å være våken en mandags morgen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jaja, da har man proevd everclear 75,5% Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Mårn mårn! Jeg får antageligvis ferie en dag tidligere Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Mårn mårn! Jeg får antageligvis ikke ferie før ut på høsten! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Mårn mårn! U ARE FØXXÅRED! ÅLÅLÅLLÅLÅÅLÅLÅLÅL Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Mårn mårn! Jeg vet ikke engang hvor lang ferien min er Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Morn! Jeg får ferie om 11 dager \o/ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 YOU COMBOBROKE OUR MÅRN MÅRN! How dare you!? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Minner meg om når jeg var i Oslo på lørdagen som var. Det var sånn homseparade. Greit nok, vi prøver å styre unna den tenkte jeg. Men etterhvert så støter vi på en mann med helsjegg som står ombringet av masse folk. Han sto med et stort skilt som det sto homofili er synd på tror jeg det var. Og han sto og pratet lenge om det, mens folk kastet egg og spyttet på han. Men greia hans var ikke at han hadde noe i mot dem, nei han ville hjelpe dem. Han sto faktisk å ropte ut mobilnummeret sitt til en gjeng som hatet han som bare det. De homofile oppførte seg rett og slett som aper når de bare spyttet på han og kom med usaklige kommentarer hele veien. Denne mannen var av de mer religiøse og hadde masse gode poeng i forhold til det. Kan ikke si meg helt enig med han, men han hadde guts som juling for å stå der å prate som han gjorde. Morsomste var når det kom en lesbisk dame bort til han og slang en eller annen drittmelding i trynet hans, så snudde han seg bare å sa at hun må komme seg tilbake til kjøkkenet og underkaste seg mannen, og fjerne tattoeringene som var stygge. Og det var de og Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hah! 4000 egg 3 høner og helvetes mye morro! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 What? Hvorfor skal du kaste egg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg