hanbjo Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 HansiFansi: Kjæresten min får ikke noe særlig sånn en cm i bredde ca midt på haka. Det er vel alltid en flekk midt på haka hvor det ikke vokser skjegg, hvis jeg ikke tar helt feil?. Virker bare som at den "flekken" ikke er på midten hos meg, men heller litt til høyre. Men etter en titt i speilet, viser det seg at alt ser helt normalt ut hehe.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Tror egentlig det er veldig få steder på kroppen min jeg ikke har hårvekst. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Det er vel alltid en flekk midt på haka hvor det ikke vokser skjegg, hvis jeg ikke tar helt feil?. Virker bare som at den "flekken" ikke er på midten hos meg, men heller litt til høyre. Men etter en titt i speilet, viser det seg at alt ser helt normalt ut hehe.. Det er ikke en flekk, det er ei stripe. Begynner på haka og går nedover hele veien hvor det er hårvekst. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Det er ikke en flekk, det er ei stripe. Begynner på haka og går nedover hele veien hvor det er hårvekst. blir spennende å se hvordan det vil bli seende ut til slutt. skal la det våkse ut litt på haka for en gang skyld. har ikke vært noe fan av skjegg i trynet, men nå ble det plutselig litt mer aktuelt Tror egentlig det er veldig få steder på kroppen min jeg ikke har hårvekst. profil blidet ditt sier noe helt annet Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hårfjerningskrem før frokost og før leggetid vettu. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 men nå ble det plutselig litt mer aktuelt Hvorfor? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 HansiFansi: Kjæresten min får ikke noe særlig sånn en cm i bredde ca midt på haka. Det har ikke jeg heller. Jeg har ei hårløs stripe på en halv cm som går fra panna og ned til et sted på halsen. Veldig irriterende. -_- Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Skal begynne å jobbe neste uke, er det veldig unormalt av meg å glede seg til å begynne? Gleder meg til 23. August. Da starter jeg i jobben. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 men nå ble det plutselig litt mer aktuelt Hvorfor? Vel.. er jo i en ung alder av 18 år og "voksen" skjegget begynner nå å komme frem. Har hatt greit med hårvekst før, men det har ikke vært noe å "vise frem" iom at det som regel har vært mer dun-aktig enn ordentlig skjegg. Hårfjerningskrem før frokost og før leggetid vettu. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) What to do? Slaske på dataen og ødelegge døgnrytmen enda mer, eller legge seg og satse på en usannsynlig treningstur om noen få timer? Endret 28. juni 2010 av Diskutert Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Nææ, er jo sommer, så ødelegg døgnrytmen litt mer. Tviler på at jeg får sove i natt hvertfall. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Demonfudge, add me @ msn, we can talk! msn [æ†] phett [dått] net Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Akkurat nå ser det dårlig ut med søvn for meg òg, men jeg må vel nesten. Har en PC her jeg lovte jeg sku fikse i morra. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Nææ, er jo sommer, så ødelegg døgnrytmen litt mer. Tviler på at jeg får sove i natt hvertfall. Tror jeg satser på dårlig døgnrytme. Den fikser jeg i august! Endret 28. juni 2010 av Diskutert Lenke til kommentar
zennox Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) What to do? Slaske på dataen og ødelegge døgnrytmen enda mer, eller legge seg og satse på en usannsynlig treningstur om noen få timer? Synes du skal legge deg og prøve å få gjennomført den treningsturen. Jeg har selv helt ødelagt døgnrytme, men satser på å kvelde tidlig selv i dag, da jeg også har planer om å få tatt en treningsøkt Edit: Faen så fort dere skriver da! Slengte inn sitat, så det ikke ser så jævlig ut av kontekst ut Endret 28. juni 2010 av zennox Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 satser på å kvelde tidlig selv i dag Det er vel litt seint for det nå? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Er han stein dum eller noe sånt? Kan jeg virkelig ikke gjøre det mer åpenbart? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Er han stein dum eller noe sånt? Kan jeg virkelig ikke gjøre det mer åpenbart? So.. Much..Epicness! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Sk!ppy, You did made my NIGHT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg