edge Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 *notere vaskemaskin-kondensator* genialt :!: Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Espen Pai:det er jo ikke snillt gjodt men utrolig morro gikk begge veier da... var ikke som om jeg bare gav folk støt... fikk minst like mange tilbake :!: Jada sure. nå jeg skal minne om alle timene på msn eller? de var tross alt frivillig Endret 11. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 *notere vaskemaskin-kondensator* genialt :!: Det er i alle fall ikke mye behagelig Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 *notere vaskemaskin-kondensator* genialt :!: Det er i alle fall ikke mye behagelig Det er da heller ikke meningen? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 nå jeg skal minne om alle timene på msn eller? de var tross alt frivillig Joda. I en måned eller to. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Espen ja men da er det greit.. vi drev bare å gå alle andre støt vi Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det er i alle fall ikke mye behagelig fikk det i nakken en gang jeg... det er jævlig! men andre plasser går ganske greit... fikk vel 5-10 støt hver gang vi hadde automasjon på skolen, så ble en vane Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 *notere vaskemaskin-kondensator* genialt :!: Det er i alle fall ikke mye behagelig Det er da heller ikke meningen? Helt sant i grunnen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Noen andre enn meg som savner SO-trådene? Savner spesielt SO4... Var med litt på 3-eren, men postet ikke der. + at de fleste som var med i 4'eren er borte nå. O.o Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Joda. I en måned eller to. så mistet jeg nettet i leiligheten... prater jo fremdeles en gang iblandt da... men du har aldri tid og var vell mer enn det var det ikke? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 så mistet jeg nettet i leiligheten... prater jo fremdeles en gang iblandt da... men du har aldri tid og var vell mer enn det var det ikke? Var nå vel andre grunner og til at det dabbet av da men. Nja. Vet ikke. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Noen andre enn meg som savner SO-trådene? Savner spesielt SO4... Var med litt på 3-eren, men postet ikke der. + at de fleste som var med i 4'eren er borte nå. O.o Så, så. Til gjengjeld har vi fått inn en hel masse idioter. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Så, så. Til gjengjeld har vi fått inn en hel masse idioter. *vinke til Skarstad* Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg er lei av å koble opp elanlegg og høre på hellbillies Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Var nå vel andre grunner og til at det dabbet av da men.Nja. Vet ikke. kan også være det ja... men det endte jo bra da Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Noen andre enn meg som savner SO-trådene? Savner spesielt SO4... Var med litt på 3-eren, men postet ikke der. + at de fleste som var med i 4'eren er borte nå. O.o Så, så. Til gjengjeld har vi fått inn en hel masse idioter. Var du med på dem tidene da? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 kan også være det ja... men det endte jo bra da Ja, det kan man vel ikke nekte for. Ikke at det ville endt så mye annerledes uansett, tipper jeg. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg er lei av å koble opp elanlegg og høre på hellbillies synes det hørtest kjekkt ut jeg da Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 synes det hørtest kjekkt ut jeg da men du er fra jørpeland da Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 synes det hørtest kjekkt ut jeg da men du er fra jørpeland da elektrikar fra jørpeland er undskyldningen min ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg