Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Du får sørge for å være sånn passe på trynet så slipper du å huske at hu har vært innom. Så våkner du dagen etterpå og tenker at hu skal komme, men så ser du på mobilen eller dataen at, nei, det var i går det. Og så kan du trekke et lettelsens sukk. Kan ikke være på trynet heller min gode venn:( Lillesøstera mi er med Henne gleder jeg meg til og se igjen, hun er første søster jeg kan være der for uten og være på kjøret. Det på trynet får jeg ta etterpå, skal jo sprette meg møte deg og Anfall i sommer Føler at Demonfugde er etter meg om dagen Endret 27. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Føler at Demonfugde er etter meg om dagen Say whaaaat? Innerst inne så vet jeg du liker oppmerksomheten du får fra meg. Endret 27. juni 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Dette, e for godt, for godt til å være sant. Se her, hele verden, se ka eg fant! Piken med sviket, og gutten som aldri får nok, la de si ka de vil, de vet ingenting om oss! Man, John Olav Nilsen & Gjengen gjør meg smått sentimental. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Dere er stygge Glad i deg også <3 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Stemme, Lucid Dreaming ja, jeg skulle jo ta opp det prosjektet igjen denne sommeren jeg, få vel starte igjen i kveld siden muttern og fattern ikke er hjemme. For meg funker det fett å bare ligge absolutt helt stille med kroppen, og etter en goooood stund, så starter jeg å dagdrømme, og når jeg oppdager at dagdrømmingen er utrolig realistisk, så sier jeg til meg selv at jeg drømmer, så blir jeg på en måte sugd inn i en drøm. For meg er det veldig viktig og en bra teknikk å tenke på hvordan jeg puster, hvor hardt jeg puster, og lytte til pusten min, det veldig beroligende. Etter jeg har gjort det en godt stund, og opplever at jeg ikke har en veldig stort følelse av kroppen min begynner jeg å dagdrømme, for å teste ut om jeg er klar. Det kreves faktisk ikke så veldig mye øvelse for å klare dette i det hele tatt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Ahh, betaler for å leie der da? 2750 kr hver. For den største leiligheta de har. 2 soverom, bad, kjøkken + stor stue, samt hems. Og fiber fra skolen. Oi, det var jo nesten ingenting. Ligger jo også veldig sentralt. Må vel vurdere den plassen om det evt. blir flytting på meg, noe jeg tviler på. Blir vel først militæret, så studier i en større by. Ja, det er jævlig nice. Sentralt er én ting, men man trenger jo nesten ikke gå på byen, fordi det er så mange herlige fester blant studentene og på fellesbygget. ^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Blir vel som WILD på en måte @romis Endret 27. juni 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Blir vel som WILD på en måte @romis Jeg leste nettopp om det, faktisk. Jeg klarer ikke DILD. Jeg klarer kun WILD hvis jeg skal lucid drømme. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Blir vel som WILD på en måte @romis Jeg leste nettopp om det, faktisk. Jeg klarer ikke DILD. Jeg klarer kun WILD hvis jeg skal lucid drømme. Selv er det litt blandet hos meg, men oftest blir det til DILD. Se her for tips og inspirasjon til ting du kan gjøre når man får litt mer kontroll At man ikke lærer dette på skolen. Er så awesome at det burde vært pensum. http://www.dreamviews.com/community/showthread.php?t=96998&p=1487074#post1487074 http://www.dreamviews.com/community/showthread.php?t=97852 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Er det ikke en egen tråd om Lucid Dreaming? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Den er vel ganske død tror jeg. Husker ikke hvor den lå heller. Hvordan det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Gaah, jeg trenger hjelp. Jeg trenge musikk å høre på, jeg finner ikke musikk for dagen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Er det ikke en egen tråd om Lucid Dreaming? Her Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Gaah, jeg trenger hjelp. Jeg trenge musikk å høre på, jeg finner ikke musikk for dagen di.fm eller sky.fm. Blir det noen lønningsbiff-tråd snart eller? Edit: Faen da, hvorfor blir det ikke linker? Endret 27. juni 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg får ikke Roller Coaster Tycoon 1 til å funke -.- Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Føler at Demonfugde er etter meg om dagen Say whaaaat? Innerst inne så vet jeg du liker oppmerksomheten du får fra meg. HYPNO TOAD Jeg syns det er hyggelig og morsomt Singularity er et utrolig morsomt spill og spennende Endret 27. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Blir det noen lønningsbiff-tråd snart eller? Satan...viste det var noe jeg hadde glemt. Jeg fant freden med Tool Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Edit: Faen da, hvorfor blir det ikke linker? du må ha med http:// først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg