Vowels Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Har allerede noen plastplanter, men det er så kjedelig. Frister å sette seg litt inn i botanikk. Hadde vært kult å funnet noen planter man kan bruke til te etc Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Åååh, jeg er drittlei av å redigere bilder av hundene og Steffy og Therese. Seriøøøst. Jeg er blitt lysblind. "Dette så vel greit ut!" også drar jeg i recovery-spaken og HOI der var det jo utbrent overalt. xD Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 koster det noe å motta anrop fra utlandet? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 koster det noe å motta anrop fra utlandet? Ja. Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 må ikke mottaker av utenlandsanrop betale også? er nok en av disse nigeriasvindlergutta. 9204773[/snapback] Nei, det koster ikke noe å motta anrop fra utlandet. https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=post§ion=post&do=reply_post&f=63&t=807944&qpid=9205151 Noen som vet sikkert? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg blir imponert over meg selv egentlig. Sovna halv syv sånn ca og våknet klokken 16. Begynner på jobb kl 14 i morgen, så dette kan bli artig. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg har nå stått i nesten to timer og laget belgiske vafler. Det ble 20 stykker av dem til slutt. Tok en time bare å steke dem. ^^ Men nå har det lagt seg en deilig eim av belgiske vafler rundt i hele huset. Og jeg har kos til siste episode av Doctor Who sesong 5. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Ja, 20 stykker og en episode Dr.Who....jeg har en følelse av masse luft i magen Hørtes utrolig digg ut Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hørtes utrolig digg ut @ Snorre: Bruker du egen oppskrift på belgiske vafler eller kan "vanlig" oppskrift brukes? Har vurdert å skaffe meg et vaffeljern for slike belgiske godsaker. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Demon: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Huff, jeg hater det når jeg skal klø meg et sted også glemmer jeg at jeg hadde sår der så klør jeg opp en skorpe -.-...Hvordan i helvete fikk jeg et sår der igjen a? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Uff, får muttern på besøk på tirsdag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Du får sørge for å være sånn passe på trynet så slipper du å huske at hu har vært innom. Så våkner du dagen etterpå og tenker at hu skal komme, men så ser du på mobilen eller dataen at, nei, det var i går det. Og så kan du trekke et lettelsens sukk. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Om faa timer sitter jeg paa flyet tilbake til Norge. Kan ikke si jeg gleder meg til aa komme tilbake til jobbhverdagen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Om faa timer sitter jeg paa flyet tilbake til Norge. Kan ikke si jeg gleder meg til aa komme tilbake til jobbhverdagen. Gleder du deg til norsk tastatur også, eller? :!: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Har lyst til å legge meg bare for å prøve å få lucid dreams Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Stemme, Lucid Dreaming ja, jeg skulle jo ta opp det prosjektet igjen denne sommeren jeg, få vel starte igjen i kveld siden muttern og fattern ikke er hjemme. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 æsj nå knela laptoppen min den går ann å skru på og det er strøm osv men skjermen er helt svart. dritt! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Stemme, Lucid Dreaming ja, jeg skulle jo ta opp det prosjektet igjen denne sommeren jeg, få vel starte igjen i kveld siden muttern og fattern ikke er hjemme. Kom deg inn på www.dreamviews.com. Jeg fikk masse inspirasjon til å fortsette i denne tråden. Some of the best things I've done: - Cause a tornado - Cause a tsunami - Crash an airliner - Drop a nuke onto my city (coolest thing to watch ever) - Throw a shoe at George Bush - Join a bunch of vampries and kill people Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg