Mikkel™ Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 nettopp spilt rundt Dante's Inferno Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) JFM: Ikke ta deg selv så høytidlig Romis: Hjelper fiiint lite i den alderen når alle syns sånt er ufattelig morsomt :!: Så om det er sant eller ikke har null og si. Derfor er det like greit og bare le av det selv;) Endret 27. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jau, det er viktig å ikke ta seg selv så høytidelig. Mikkel, var Dante's Inferno bra? Er spillet tro mot boka ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Lær deg å le av deg selv. Er ganske moro^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Flaut Da sier du ikke sånt...og hvis man ikke sier sånt så har man det heller ikke morsomt:P Forøvrig....drit i å ha sex i fylla, noe mer elendig skal man lete lenge etter. Nå snakker jeg om sikkelig dritings her da:P Som da jeg løp på alle 4 i senga og bjeffet :!: Kom også løpende naken ut i stua med gummi over huet...og det var MYE folk der DET er flaut daget etterpå. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Får vell prøve å ha det morsomt med det Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Som da jeg løp på alle 4 i senga og bjeffet :!: Kom også løpende naken ut i stua med gummi over huet...og det var MYE folk der DET er flaut daget etterpå. :!: Kan jeg få et bilde av det sånn at jeg kan se det skikkelig for meg? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Hmm, jeg har faktisk få av sånne flaue fylleopplevelser jeg. Pleier å kunne tenke selv om jeg er på fylla, i allefall over sånne ting. Endret 27. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Perrern: Vi snakker om dritings her, har ikke drukket på 8år nå ca. Jeg har en tedens til og dra alt til the outerline:P...bokstavlig talt Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Ser den Ender som regel opp ganske fin form selv, men tenker aldri på å gjøre ting som er dumt, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Skal aldri drikke igjen xD Begynner å game cs, tf2 og l4d igjen heller :-p Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hehe, selv drikker jeg faktisk ikke så mye, drikker bare hvis det er noe spesielt, har bare vært på helgefyll byrunde en gang. Jeg drar heller på privat fester/bursdager eller eventuelt når vi jammer med bandet eller noe. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Skal aldri drikke igjen xD Begynner å game cs, tf2 og l4d igjen heller :-p Vi spilte jo i klan sammen så, blitt sikkelig fyllegutt du :!: Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Ahh, betaler for å leie der da? 2750 kr hver. For den største leiligheta de har. 2 soverom, bad, kjøkken + stor stue, samt hems. Og fiber fra skolen. Oi, det var jo nesten ingenting. Ligger jo også veldig sentralt. Må vel vurdere den plassen om det evt. blir flytting på meg, noe jeg tviler på. Blir vel først militæret, så studier i en større by. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Skal aldri drikke igjen xD Begynner å game cs, tf2 og l4d igjen heller :-p Vi spilte jo i klan sammen så, blitt sikkelig fyllegutt du :!: Jepp :-) Drikker nok "litt" mere nå xD Var egentlig ganske artig å spille i klan :-p Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Sitter å tenker over hvilke blomster jeg kan dekorere med i leiligheten min, noen som har forslag? Kan ikke kreve altfor mye stell, må starte i det små. Har allerede bestemt meg for Coleus Blumei (praktspragle) Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Plastplante! Neida. Uansett, når jeg får eget hus så skal alt være vitt og sterilt, slik at jeg ikke må flytte på så mye når jeg skal rydde og slikt. Hjerne hvitt og blått og svart. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Sitter å tenker over hvilke blomster jeg kan dekorere med i leiligheten min, noen som har forslag? Kan ikke kreve altfor mye stell, må starte i det små. Har allerede bestemt meg for Coleus Blumei (praktspragle) Blomster i ekte gull Krever ikke så mye stell heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg