Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Går jo an å bruke en stor kondensator ala de man bruker til bilstereo, sammen med en strømforsyning som i utgangspunktet leverer litt høy spenning. F.eks mist-en jeg har nå leverer jo rundt 12.6V, nok å gå på, og da er det kun spenningsforandringen ved plutselig forandring i last som er skummelt, noe som kondensatoren tar seg av.

Prosjektet er spennende, men må jo ha litt penger før det er mulig å sette igang. Men etter bilkjøpet har jeg lite til overs i et år eller to til. 80k merkes godt som student uten jobb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går jo an å bruke en stor kondensator ala de man bruker til bilstereo, sammen med en strømforsyning som i utgangspunktet leverer litt høy spenning. F.eks mist-en jeg har nå leverer jo rundt 12.6V, nok å gå på, og da er det kun spenningsforandringen ved plutselig forandring i last som er skummelt, noe som kondensatoren tar seg av.

Prosjektet er spennende, men må jo ha litt penger før det er mulig å sette igang. Men etter bilkjøpet har jeg lite til overs i et år eller to til. 80k merkes godt som student uten jobb.

Hva med en billig PSU nummer to ?

Lenke til kommentar

Glem det, så du hadde lagt ut facebooken hennes. Ja, hun er grusom, men enda værre er det at en av mine beste kompiser var sammen med henne. Og enda værre enn det igjen er at de ble filmet når de hadde seg.:cry:

:wow:

Eksisterer materiale på internett?

Det gjorde hvertfall. :p Husker det ble et stort rabalder rundt det. Aner ikke hva som skjedde videre da ...

Lenke til kommentar

O.o Hva slags psu da?

Mist 620W i et LianLi PC-A05B. Alt vannkjølt.

PSUen har metall i kontakt med utsiden på 5 av 6 sider. Det som holder den kjølig. Eneste som skaper luftstrøm inni er tre Noctua-vifter i trippelradiatoren i toppen som surrer å går på så lav RPM at jeg ikke har funnet noen verktøy som kan lese det av. Under 600.

Lenke til kommentar

Min mist 650W bråker fryktelig.

Jeg hører så godt at alt av vifter er utelukket. En stillegående vannpumpe i vibrasjonsdempet oppheng i et solid støydempet stålkabinett kan til nød aksepteres.

Kombinasjonen av å lett bli irritert av lyder, god hørsel, og meget stille omgivelser er dyr. sad.gif

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...