Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og jeg som trodde Moderatorer var perfekte mennesker som aldri gjorde noe feil. :confused:

Du er et eksempel for alle brukerne på forumet, Wheelman. Du har et stort ansvar. Hvis du ikke retter opp det her med en gang begynner alle å linke facebook profiler til folk på forumet. :whistle:

( Neida, jeg skal ikke hetse deg, du gjorde en glipp, hva så? Det er ikke sikkert det er i mot reglene en gang. )

Må nok sprekke den boblen om at moderatorer er perfekte mennesker, de er som fleste andre. Noen er flinke, men andre må ha fått tittelen bare får at de kjenner noen innen den "kretsen" eller hva man skal kalle det.

Lenke til kommentar

Og jeg som trodde Moderatorer var perfekte mennesker som aldri gjorde noe feil. :confused:

Du er et eksempel for alle brukerne på forumet, Wheelman. Du har et stort ansvar. Hvis du ikke retter opp det her med en gang begynner alle å linke facebook profiler til folk på forumet. :whistle:

( Neida, jeg skal ikke hetse deg, du gjorde en glipp, hva så? Det er ikke sikkert det er i mot reglene en gang. )

Må nok sprekke den boblen om at moderatorer er perfekte mennesker, de er som fleste andre. Noen er flinke, men andre må ha fått tittelen bare får at de kjenner noen innen den "kretsen" eller hva man skal kalle det.

Oh shi* you did not just do that! Tror du må passe ryggen din når du går ned skumle bakgater med dimmet lys. :whistle:

Hvis dere kunne lagt til sanger til denne spillelisten som passer seg bra på LAN partier hadde det vært greit:

http://open.spotify.com/user/erviker/playlist/65L2RYYnM9NyCIdt0DI43T

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Det gjør jeg aldri :)

Frykten for og dø mistet jeg for lenge siden, når man lever så er man på et stadie...når man dør så er man på et annet, forhåpentligvis så får man fred da.

Så de som vil ta livet av meg skal alltid få lov til og prøve :tease:

Ja, jeg er i det humøret i dag.

Jeg gleder meg til jeg dør jeg, men jeg har ikke tid akkurat nå. Det er så mange spill som kommer ut for tiden. Blir deilig å dø, så jeg kan slappe av, eller hva det er man finner på når man dør.

Lenke til kommentar

49,- måneden kurerer det.

Orker ikke å betale det hver måned da jeg ikke bruker spotify så veldig mye, blir bare mye mer nå i sommer når ingen er på. Dessuten har jeg ikke fått lønning enda, og skal kjøpe pc til 23-25,000 kroner i August, så jeg trenger alle pengene jeg kan få. *stolt liten klatt* :cool:

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men hva? Tror du trenger litt hjelp med PC-kjøpet ditt, gutt.

Vet at det er bortkastet penger, men alle delene er veldig overklokker vennlig. Dessuten så har jeg ikke noe annet å bruke pengene på akkurat nå, utenom spill. ( Jeg skal jo også ha vannkjøling, så det blir noen tusenlapper ekstra på grunn av det. )

Bruker man så mye på en pc, samtidig som man ikke har fast inntekt - så bør man prioritere rett.

(27-30" 2560x... skjerm, og noen tusenlapper i bakhånd til nytt skjermkort om et år eller to.)

Sommerjobb. Jeg er nok en dum liten unge som bruker pengene sine på tull.

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...