Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klare for å spy litt i vinkel, folkens?

36702_402217451710_670751710_4883950_6588534_n.jpg

36702_402217456710_670751710_4883951_6943807_n.jpg

Haah.. weren't ready for that, were you? :cool:

MOAR!

29991_388089751710_670751710_4506222_3679635_n.jpg

Det der er vel ikke Frk. Nordlys (du skjønner kodingen? :p)?

Glem det, så du hadde lagt ut facebooken hennes. Ja, hun er grusom, men enda værre er det at en av mine beste kompiser var sammen med henne. Og enda værre enn det igjen er at de ble filmet når de hadde seg.:cry:

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Til de som finner det tiltrekkende og vil stalke facebookprofilen hennes:

www.facebook.com/AuroraGud

Er ikke det der litt ulovlig en gang? :hmm:

Det med etteranvnet? Det er ganske åpenlyst og godt tilgjengelig på profilen hennes.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Det der er vel ikke Frk. Nordlys (du skjønner kodingen? :p)?

Glem det, så du hadde lagt ut facebooken hennes. Ja, hun er grusom, men enda værre er det at en av mine beste kompiser var sammen med henne. Og enda værre enn det igjen er at de ble filmet når de hadde seg.:cry:

Link?

Lenke til kommentar

Synd at hun skulle ha slikt et vakkert navn. Ja ja.

Jeg er nå uansett vant til det og ser ikke noe galt med oransje jenter lenger. :p

Man kan si jeg har slutta å reagere på det. De klarer aldri å fatte at de er mye penere usminket (evt. ordentlig sminket) uansett.

Lenke til kommentar

Jeg syns fortsatt du kunne ha latt vær å legge ut profilen til Facebooken hennes, Wheelman. Med facebooken kan man se navnet, og med navnet kan man finne ut telefonnummer, og adresse. Eller om man vil kan man trakkasere henne om man vil.

Lenke til kommentar

Og jeg som trodde Moderatorer var perfekte mennesker som aldri gjorde noe feil. :confused:

Du er et eksempel for alle brukerne på forumet, Wheelman. Du har et stort ansvar. Hvis du ikke retter opp det her med en gang begynner alle å linke facebook profiler til folk på forumet. :whistle:

( Neida, jeg skal ikke hetse deg, du gjorde en glipp, hva så? Det er ikke sikkert det er i mot reglene en gang. )

Lenke til kommentar

Det venter et par solbriller på meg hos optikeren min. Men glassene er ikke kommet enda. Det tar litt tid å få tak i solbrilleglass med styrke...

(I motsetning til vanlige briller. Tar jo bare 15-45min før de er klare siden styrkene mine er enkle nok til at de er lagervare.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...