Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

God morgen, godtfolk! :D Jeg rakk jammen meg gymprøven, selv om jeg la meg litt sent og forsov meg en time i morges. Rart det der. :wee:

Har alle det bra i dag?

Joda, alle har det bra. Mhm. ^^

(Ja, jeg vet som vanlig best... Jah. Mhm. ^^)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

samba: Dessuten har jeg rotet så desperat mye i configfila, så tror ikke den er helt som den skal være uansett:/

Lærerene var mye strengere ang. mat ved pcen og sånt i førsteklasse enn de er nå uansett :p

Strømforyninga lå gravd ned i sofaen litt for lenge, så jeg antar den ble overopphetet

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Dere som er it-ansvarlige på skoler.... Ville dere blitt sure hvis en elev har klart å ødelegge to strømforsyninger til bærbar pc på ett halvt år?

Neh, her må elevene betale for de strømforsyningene som de selv ødelegger. Selvfølgelig tar vi det med skjønn, sånn at de som kortslutter uten grunn slipper å betale, mens de som har kjørt over den(!) med bilen må betale :p

Haha, i går kom det en som hadde fått en snøball kastet på skjermen sin så den ble ødelagt. Det blir fort 5k,- på han som kasta, det :wee:

Lenke til kommentar
God morgen ja.

Føler meg veldig glad idag, selv om jeg er litt trøtt.

Kaffe next!

Godt å høre. Veldig bra. :)

Kaffe, ja. Når du nevner det, så hadde frokost vært kos nå. Men jeg er blakk. :hmm:

Selvsagt. Du kjenner jo Eplefe. :wee:

Neinei, jeg tilber Eplefe.

Er en viss forskjell der. x)

Aha.

Ja, det har litt å si om du tilber eller bare kjenner noen.

Lenke til kommentar
Aha.

Ja, det har litt å si om du tilber eller bare kjenner noen.

Jah, en god del egentlig.

Men, noen som har noen tips til gode filmer fra 80-tallet?

Type, ikke bare laget på 80-tallet, men foregår på 80-tallet?

Burde funke å skrive blogg om det, tror jeg. x)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...