Mchansern Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Sjekk avateren Bedre nå. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Er det noen andre her som skal kjøpe All Points Bulletin når det kommer ut? Gleder meg utrolig mye. Lenke til kommentar
Starstruck Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Det var egentlig ikke så mye her likevel, det er bare stort... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 HVOR ER LARS,SJUR,MIKKEL og alle andre?! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 HVOR ER LARS,SJUR,MIKKEL og alle andre?! Neida, ikke NEVN navnet mitt, engang! Jeg er jo borte jeg også, da! :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Bli vant med det Romis Blir aldri nevnt på slike "savner" lister selv så :!: Jeg håper ihvertfall Lars har bedre og gjøre enn å sitte her på en lørdag, han fortjener det. Samme med anfall. Er det noen andre her som skal kjøpe All Points Bulletin når det kommer ut? Gleder meg utrolig mye. Nei, spilte betaen og ble skuffet. Tror det aldri kommer et mmo jeg liker Håper Secret World blir noe tess. Endret 26. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Ray Mears > Bear Grylls. Nå laster jeg ned demo på Crackdown 2, kan bli artig! Se litt Futurama mens jeg venter da, da nettet her er rimelig sugent. Arrroooou! Du taler sanne ord. Ray Mears Bushcraft er geniale saker. Og der Bear Grylls nærmest er ren underholdning, lærer man faktisk en del nyttige overlevelsestips av Ray Mears. Dessuten lagde han en serie om heltene fra Telemark som en blanding av dokumentar og gjenskapning av situasjonene de levde under. Fyren er brilliant, om enn noe selvhøytidelig. Crackdown 1 var konge, så er ikke helt umulig at jeg kjøper toeren. Får vente på noen ordentlige anmeldelser. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Quiche og hvitvin etterfulgt av pannacotta og rødvin har gjort dette til en fantastisk lørdag! Ikke ledd så mye på lenge heller! HVOR ER LARS,SJUR,MIKKEL og alle andre?! Har vært hos naboen på en bedre middag med dessert, skitpreik, drikking og kos. ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Kjæresten til brodern ble hentet av ambulanse på Gardermoen,de landet en halvtime før tiden og greier. Nå er jeg bekymret. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Uffda. Det høres ikke bra ut Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Nei, spilte betaen og ble skuffet. Tror det aldri kommer et mmo jeg liker For mange år siden så spilte jeg Star Wars Galaxies, trivdes godt med det igrunn. Har ikke funnet noe siden som var like bra. Du taler sanne ord. Crackdown 1 var konge, så er ikke helt umulig at jeg kjøper toeren. Får vente på noen ordentlige anmeldelser. Ja, lærer jo så utrolig mye. Heroes of Telemark var veldig artig, og man ser alltid noe interessant i programmene han har. Er ikke alt han gjør som jeg er enig i men. Sånn vil det jo alltid være. Bear Grylls slutta jeg å se på, blir for masete. Crackdown 2 var artig det altså, forhåndsbestilte det istad. Edit: Ble litt gjentagelse her ja. Endret 26. juni 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Er du fra Telemark? Har hørt navnet før, men vet ikke hvor. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Er stress å fotografere valper. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Huff. Motorsykler. Det koster mye, og jeg er blakk. Planene gikk i vasken når det plutselig ble bilkjøp istedet. Forhåpentligvis blir det iløpet av et år eller to allikevel. Må jo nesten kjøre opp til motorsykkel om jeg ender opp som trafikklærer. --- Oppussing er stress! Holder på med et rom fra 30-tallet engang, der alt er overkonstruert til de grader. Lange store spikre, så rustne at de sitter godt. Mange ganger flere spikre enn nødvendig. Og selvfølgelig skal det nye gulvet være perfekt. Selv om det er jukseparkett av billigste sort som er helt umulig å få perfekt siden kvaliteten er elendig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Ha ha, jeg vet, så alt for godt. Villstyrige bebiser også. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Ja, har slekt i Lunde blant annet. Eplefe: Papillon? *riste* B-real: Går vel sikkert bra det vil jeg tro. Men skjønner at det er ekkelt. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) FYTTI HELVETE! Hvorfor i faen leste jeg ikke den jævla support Faq'en til Guitar pro 6?! Når jeg nå endelig skal kjøpe programvaren dems altså den nyeste så bare buttfucker de alt som gjorde gitar pro 5.2 bra. Blant annet så har de nå gjort det slik atm an ikkekan spille midi og RSE (realistisk lyd) lyd samtidig, noe som er dritt når alle de gode keyboard lydene er i midi og de gode gitarlydene er i RSE. Nei, fy faen, jeg føler meg direkte lurt av folka bak guitar pro. Ikke faen om jeg gidder å kjøpe hos dem mer, nå lurte de meg akkurat for 380 kr. Nei, hva skjer med dere i kveld, jeg fikk akkurat kvelden min ødelagt fordi jeg ble direkte robbet for 380 kr. Endret 26. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Huff. Motorsykler. Det koster mye, og jeg er blakk. Planene gikk i vasken når det plutselig ble bilkjøp istedet. Forhåpentligvis blir det iløpet av et år eller to allikevel. Må jo nesten kjøre opp til motorsykkel om jeg ender opp som trafikklærer. --- Oppussing er stress! Holder på med et rom fra 30-tallet engang, der alt er overkonstruert til de grader. Lange store spikre, så rustne at de sitter godt. Mange ganger flere spikre enn nødvendig. Og selvfølgelig skal det nye gulvet være perfekt. Selv om det er jukseparkett av billigste sort som er helt umulig å få perfekt siden kvaliteten er elendig. Utdanner du deg til kjørelærer? Om du svarer ja, så kan du muligens forvente deg en liten pm. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Ja, har slekt i Lunde blant annet. Eplefe: Papillon? *riste* B-real: Går vel sikkert bra det vil jeg tro. Men skjønner at det er ekkelt. Papillon ja! Har masse bilder av dem, ble litt sånn *følge etter med objektivet og knipse seriebilder i håp om at noen blir brukbare*. Veldig kjekt, da. Har og bilder av Riesenschnauzer/rottweiler-blandingen til naboen og den hvite boxeren til den andre naboen. Jo, også Therese (en venninne) og Dorian Gray på forumet. Jeg er imponert over Therese, hun tar alt jeg slenger på henne på strak arm. Enten jeg heller griseblod over henne eller putter Steffy oppå henne. Edit: GDSFADA. Ignorer facebook-fucken med kvaliteten. ^_^ Endret 26. juni 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg