Christiαno Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Åh, det er lyn og torden ute. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Helt enig B-real, gi meg en sikkelig sykkel og ikke en plastboks på hjul Har aldri forstått meg helt på de som skal ha disse plastrakkettene. Hvor er det de egentlig mener at de skal kjøre de? Roadtrip til Tyskland eller gamble på at politiet ikke er ute når de gir gass? Åh, det er lyn og torden ute. Jeg savner ordentlig uvær jeg. En god storm... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Ja, jeg håper virkelig det bygger seg opp til SKIKKELIG drittvær! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Er alltid drittvær i Ytre Enebakk. Neeeei, får ordne med kjøttet vel. Gisle, noen planer om nytt "lønningsbiff-treff"? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Er da det er artig å være ute. Husker under Frode-stormen som var i Nord-Norge..faen så koselig det var å kle godt på seg og gå ut å se naturen bare rive med seg det som vi mennesker desperat har prøvd å sette opp Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Og da har man møtt årets hittil verste kunde, en britisk dame som var innom Rema i dag. Jeg hadde kjørt alle varene hennes gjennom scanneren, og hun begynte å pakke varene sine. Hun begynte så å konversere med den neste kunden, og da hun ble stående nede ved varene trodde jeg hun venta på det jeg antok var venninna hennes (den andre kunden). Der tok jeg feil. Hun ventet nemlig på at jeg skulle skyve noen varer ned til henne (hun hevdet hun ikke nådde dem), og skjelte meg ut (ikke høylytt, heldigvis, men likevel): "Jeg burde ikke behøve fortelle deg slike ting." og "Du kommer ikke til å ha denne jobben lenge". Kunder suger iblant. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg husker stormen vi hadde på vestlandet i tidlig 90-tallet. Det var moro, for da stod jeg og mamma ute og filmet med kamera. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Er alltid drittvær i Ytre Enebakk. Neeeei, får ordne med kjøttet vel. Gisle, noen planer om nytt "lønningsbiff-treff"? Det er mulig at det blir det ja, Sidious skal nedover 10. August og jeg har vel lovet å gjøre noe tilsvarende rundt den datoen der men det er ikke bestemt noe riktig enda. Edit: haha, snakker om driten så renner det Endret 25. juni 2010 av b-real Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Kunder suger iblant. Kjenner du til den deilige notalwaysright.com ? =) Endret 25. juni 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 I england er de vant til at betjeningen pakker varene for deg vet du. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Surt at siste toget hjemover går kvart over 11 i kveld. Kjipt å vandre ei mil hjem i regnet. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Slimda: Har ikke sett den siden før, men den virker genial. Må kanskje begynne å anvende den om jeg treffer flere idioter i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Husk å les igjennom alt som står der. Da ser du virkelig dårlige kunder. Endret 25. juni 2010 av Slimda Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hmm...det var da som faen da..var den datoen jeg sånn har sittet å tenkt jeg skulle reise hjem jo.. *sukk* Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Den 10.8? Du får bare dra om du føler for det. Skal ikke holde deg i hovedstaden pga. en biff. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Har ikke helt bestemt meg riktig enda så vi får se, begge deler frister veldig liksom..dog, kunne ha reist oppover den 11. *note to self: Lag tråd i morgen* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Nei faen heller..fattern har plenty av bursdager å ta av...kan gjøre det som en surprise at jeg dukker opp dagen etter bursdagen og samtidig ha et lite sammenkomst Nå er jeg faktisk i posisjonen i å velge noe som jeg ikke har vært på lenge lenge så..mann, 10. blir det biff Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Yaay. Eneste kravet mitt er at jeg får slå følge med en eller annen innover. Jeg blir borte i Oslo om jeg skal finne veien selv. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Ååååeh! Brødrene Dahl og legenden om Atlant-is! ELSKBART! Nå blirre snart havregrøt med brunost NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg