Gjest medlem-1432 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Vel, du tok feil Huff er inleggene mine så useriøse at jeg blir tatt for å være 5-6 år yngre. Don't worry, be happy! Du er ikke eneste 24-åringen omkring... (jeg ble bare født sent...) Kan og nevne at når jeg tok Allmenn påbygging, strøk jeg på norskeksamen to ganger før jeg fikk ståkarakter. Ikke akkurat mine stolteste øyeblikk. Så gikk jeg rett til Høyskolen, og så rett på ræva ut igjen. Utdanning suger, skaff deg skikkelige kontakter slik du får jobbe med det du vil Hehe. Neida, men noen yrker så må man jo ha utdanning, det er ikke til å komme unna. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Greit nok, noen trenger utdanning. IT-bransjen, heldigvis, trenger ikke så mye av det. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Joda, om du har erfaring. Erfaring er vel egentlig det eneste som betyr noe. Kanskje NOEN yrker du ikke kommer unna med erfaring og kontakter. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Målet er jo tross alt å overleve. Kan ikke si at jeg "sliter" når jeg får lønn rett i banken, uten å måtte betale 3 år med studielån. Sant så sant. Men etter at det går en stund så..jah...en bør nesten ha litt så en ikke er helt nederst på lønnstrinnene.. http://nrkp3.no/radi...med-ny-podcast/ Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Jeg har alltid gode gjennomtenkte innlegg^^ Sånn engang hvert 100-ende innlegg. Jeg pleier selv å oppholde en viss standard på innleggene mine, og prøver så godt jeg kan å luke ut alle mulig skrivefeil, men jeg ser ikke akkurat etter det. Jeg er kun 15 år, og hvis jeg går rundt å sier det hele tiden blir jeg tatt useriøs, derfor velger jeg heller å holde meg seriøs i innleggene mine ( til en viss grad ) slik at jeg virker eldre, selv om det sikkert er veldig overfladisk av meg å gjøre det. Edit: Er det et sted jeg kan sjekke hvilke av mine innlegg har fått pluss? Jeg orker ikke å gå på skattejakt hver gang jeg får et pluss. Endret 25. juni 2010 av Romis Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Naboen fikk nettopp parkert en Kawasaki Ninja utafor!! Skal bare en liten tur ut med søppla jeg.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Man kan ikke begynne å jobbe som en lege, kun fordi man har gode kontakter f.eks. Pluss en hel del mer i helseyrket. + Ingeniører og konstruktører osv osv. Tror egentlig lista er lang. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Bare av nysgjerrighet, hva ønsker du å bli? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Biolog. Tenker litt på geolog også. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Det var 2 postapokalyptiske filmer som skulle komme i disse tider, den ene var The road. Hva heter den andre nå igjenn? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Naboen fikk nettopp parkert en Kawasaki Ninja utafor!! Skal bare en liten tur ut med søppla jeg.. Plastrakket! Biolog. Tenker litt på geolog også.Brodern vurderte geolog men han tok til fornuft og hoppet på Historie. Hva den fyren ikke har lest av histore-bøker aner jeg ikke. Er dyktig spent å se hvor han havner når han er ferdig.Skal treffe han nå på søndagen,blir koselig, ikke sett han siden jula. Jeg er for lite flink til å ta kontakt :\ @guttorm: http://www.imdb.com/title/tt1037705/ ? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Skjønner virkelig ikke hvordan folk faller for knepene til de som lager motorsykler om og om igjen. Det er jo en fin motorsykkel, det er ikke det, men det er jo bare en plastramme som er formet på en kul måte, er det virkelig verdt de ekstra pengene? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Da hadde jeg heller brukt pengene på en chopper/harley. Greit med fart osv og en sinnsyk akselrelasjon osv men neh, gi meg heller noe ala dette: Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Skjønner virkelig ikke hvordan folk faller for knepene til de som lager motorsykler om og om igjen. Det er jo en fin motorsykkel, det er ikke det, men det er jo bare en plastramme som er formet på en kul måte, er det virkelig verdt de ekstra pengene? Definitivt. vs Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Naboen fikk nettopp parkert en Kawasaki Ninja utafor!! Skal bare en liten tur ut med søppla jeg.. Plastrakket! Biolog. Tenker litt på geolog også.Brodern vurderte geolog men han tok til fornuft og hoppet på Historie. Hva den fyren ikke har lest av histore-bøker aner jeg ikke. Er dyktig spent å se hvor han havner når han er ferdig.Skal treffe han nå på søndagen,blir koselig, ikke sett han siden jula. Jeg er for lite flink til å ta kontakt :\ @guttorm: http://www.imdb.com/title/tt1037705/ ? Hvorfor til fornuft, på grunn av at han er flink i historie eller liker du ikke geologi? Det kan høres ut som du har noe likt forfold til din bror som jeg har til min..(med å holde/ta kontakt) Edit: den stygge mopeden kom med i svaret mitt. Endret 25. juni 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Den "stygge" "mopeden" er en tungsykkel som faen meg er DEILIG! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Brodern vurderte geolog men han tok til fornuft og hoppet på Historie. Hva den fyren ikke har lest av histore-bøker aner jeg ikke. Er dyktig spent å se hvor han havner når han er ferdig.Skal treffe han nå på søndagen,blir koselig, ikke sett han siden jula. Jeg er for lite flink til å ta kontakt :\ Hvorfor til fornuft, på grunn av at han er flink i historie eller liker du ikke geologi? Det kan høres ut som du har noe likt forfold til din bror som jeg har til min..(med å holde/ta kontakt) Edit: den stygge mopeden kom med i svaret mitt. Fordi han har omtrent lest det som er å lese av bøker. Var med brodern og leverte store sorte søppelsekker med bøker på biblioteket på Sortland. Jeg forstår fasitnasjonen med geologi men så mye han har lest om for eksempel 2. verdenskrig og historie generelt så var nok det et mer fornuftig valg en å utdanne seg som sykepleier som han prøvde på i begynnelsen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Helt enig B-real, gi meg en sikkelig sykkel og ikke en plastboks på hjul Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg husker Ninja som noe av det råeste innen sykler fra 90-tallet. Var en evig drøm. Jeg sku ha Harley, Ninja og en trike. Nå putrer jeg rundt i 40 på scooteren min og har the time of my life. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg