WheelMan Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 ungdomskolen, så etter 8 år Er du 24? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Gamledager er over, kvinner hører ikke lenger hjemme på kjøkkenet. Skulle jeg såfall laget kålstuing hver dag, å sett hvor fornøyd du var da. Tjæ, tar det jeg får og klager sjelden. Men så synes jeg det er morsomt å lage mat også da, så det er igrunn greit. KittyCat: Så lenge man ikke ender opp med å gjøre absolutt alt alene, så er det greit egentlig. Jeg synes støvsuging er dømrade kjedelig, så da kan jeg heller vaske klær. (Er jo bare å kaste alt inn i maskina og vaske på 40 grader uansett. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Ahaa, bare linken i signaturen din som ikke er i orden. Bandidos er greit egentlig. Gypsy: På en annen side så er det vel egentlig greit med sommer og lysere tider så man kan få tenkt gjennom ting? Kan ansette et par forummedlemmer når jeg kjøper meg småbruk. Datasmurf kan få lov til å overføre all vinylen over til et annet format, b-real kan prøvesitte agurker (rawr) og Gypsy kan lage mat, du er jo en kvinne tross alt. *lage seg kaffe* Lol,jeg trodde jeg hadde endret selve linken jeg. Now fixed. Haha,argurker er ganske artig egentlig. Vokser som faen. Plantet agurker på jobb og det spretter opp som faen. Ja det var et fag. Skal klage, men har dårlig tro.. I tilleg har jeg gjort det ganske så dårlig sånn generelt.Skal du og ta en sånn "pakke" med 6 fag? Var det jeg hadde. Har ikke satt mine bein på en skole etter ungdomskolen, så etter 8 år å plutselig skulle ta alt, det var knalltøft. Å gikk rett i dass. Gjør det ikke bedre at jeg føler årene renner fra meg heller. Jeg skulle egentlig ha tatt den pakken ja men jeg velger å ta en veldig myk start...har ikke sittet på skole siden 2002 eller noe i den duren der så jeg skal ta et par fag og begynne med det, er redd jeg gaper over for mye med hele den pakka så jeg skal ta det über piano. Men du har påbegynt det,det er den største utfordringen..og bare å ta det steget å påbegynne når man har vært så lenge borte ifra skolen krever mot så det er slettes ikke bortkastet, du har kommet enda et steg videre og løsningen er der snart for deg Det tror jeg du gjør lurt i. Jeg burde og ha gjort det, ser jeg nå. Og du har vel rett, bare litt vanskelig å se det akkurat nå. Men takk. ungdomskolen, så etter 8 år Er du 24? Ja. Er du overasket? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 quote quote quote quote quote quote quote quote quote quote quote quote quote quote quote quote quote! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 quote quote quote quote quote quote quote quote quote quote quote quote quote quote quote quote quote! Beklager, men jeg kan ikke å korte ned på dem. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Derka derka..mohammed jihad. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 quote quote quote quote quote quote quote quote quote quote quote quote quote quote quote quote quote! Beklager, men jeg kan ikke å korte ned på dem. Sett de i spoiler da Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 allah akhbar *BOOOOOM* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Datasmurf: Stefan hadde ikke gått seg vill, han bare valgte å vente på bybanen så han fikk testet den! Det likte han visst, så vi tok den tilbake til byen og. Nå vurderer jeg å hente minnekortet og se om pc-en min vil lese det. 8D Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 ungdomskolen, så etter 8 år Er du 24? Ja. Er du overasket? Trodde du var 18-19 eller noe Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Vel, du tok feil Huff er inleggene mine så useriøse at jeg blir tatt for å være 5-6 år yngre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Åh, skulle man ha dømt kvaliteten på innleggene opp imot alder så hadde det blitt en del avdrag på ganske mange her Mmmm...øl Endret 25. juni 2010 av b-real Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg har alltid gode gjennomtenkte innlegg^^ Sånn engang hvert 100-ende innlegg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Kebab snart Portugal videre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg har alltid gode gjennomtenkte innlegg^^ Sånn engang hvert 100-ende innlegg. Liker måten du tenker på Ansatte som jobber med mennesker tar oftere antidepressiva enn andre yrkesgrupper. Aha,det forklarer en del Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Vel, du tok feil Huff er inleggene mine så useriøse at jeg blir tatt for å være 5-6 år yngre. Don't worry, be happy! Du er ikke eneste 24-åringen omkring... (jeg ble bare født sent...) Kan og nevne at når jeg tok Allmenn påbygging, strøk jeg på norskeksamen to ganger før jeg fikk ståkarakter. Ikke akkurat mine stolteste øyeblikk. Så gikk jeg rett til Høyskolen, og så rett på ræva ut igjen. Utdanning suger, skaff deg skikkelige kontakter slik du får jobbe med det du vil Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 En overlever ja men det lønner seg... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Målet er jo tross alt å overleve. Kan ikke si at jeg "sliter" når jeg får lønn rett i banken, uten å måtte betale 3 år med studielån. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg