Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel få i familien som har måne, men klatrende hårfeste er det flere tilfeller av. Har vel så vidt begynt å bli litt tynnere i håret selv, men samme det.

Nå er det helskjegg som gjelder, og det ble så jævla varmt at jeg måtte barbere meg på hodet til slutt.

Blir ofte spurt om hva slags sykkel jeg kjører eller om "jeg er hann derre fra Kongo" meeeeen det gjør meg ikke så mye.

Jesus christ den formen var dårlig i dag. Tror jeg er for gammel for 2 dagers fylla. Blir visst 3 dagers ser det ut til, måtte kjøpe noen rep pils i dag

Gjør du egentlig noe annet enn å fylle, sove og være her? :wee:

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Blir ofte spurt om hva slags sykkel jeg kjører eller om "jeg er hann derre fra Kongo" meeeeen det gjør meg ikke så mye.
Kongo? Hva faen? o.O

Kom lønn og skattepenger inn på kontoen gitt.

Tror jeg må nesten legge meg ned en slagplan ellers går det ille.

Lenke til kommentar

Kongo? Hva faen? o.O

Fix your homepage, son!

Tjostolv Moland. :wee:

Ja, samme her. Betalinger av regninger og slikt regner jeg med, mesteparten går bort der.

Gypsy: Hva studerer/studerte du?

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Stryk :( dette året har vært så jævla bortkastet.. jeg skulle vært filleristet.
Men huff da :(

Får utdele en trøsteklem:

love-5-1.jpg

Kongo? Hva faen? o.O

Fix your homepage, son!

Tjostolv Moland. :wee:

Hjemmesiden min fungere bare fint den jo :(

Vel, hvis noen mener du ligner på han så tror jeg de må ha mer en øl-briller på, du ligner jo ikke i nærheten av han..du er jo mer bandidos en du er Moland :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Planen var at jeg skulle få generell studiekompetanse i år, man kan si jeg har gått påbygning eller noe. Men den planen gikk rett til helvete. Mistet plutselig all motivasjon til alt nå.

b-real: TAKK..

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Discman, men det er kjedelig å gå med siden det hopper og hakker hele tiden da.

Da har du ikke brukt nok penger. Min har anti-shock. :p

Jeg brukte den mens jeg måkte sne frem til jeg kjøpte min første MP3-spiller i 2001. :p

Den var større enn discmanen, hadde 6GB minne, 2-3 timer batteritid og var høyst ustabil. Samt at den kosta 4-5000 kr :p

Gypsy, :/ Vet så alt for godt hvordan det er å stryke fag og eksamener, samt føle at skoleåret har vært bortkastet. Evt. hele linjevalget.

Lenke til kommentar
Planen var at jeg skulle få generell studiekompetanse i år, man kan si jeg har gått påbygning eller noe. Men den planen gikk rett til helvete. Mistet plutselig all motivasjon til alt nå.

Var det et fag du strøyk i eller var det mer? Hvis ikke så er det alltids håp i tunnelen.

Skal hive meg på studiekompetanse selv til høsten og jeg gruer meg noe helt inst i satan.

Lenke til kommentar

Vel, hvis noen mener du ligner på han så tror jeg de må ha mer en øl-briller på, du ligner jo ikke i nærheten av han..du er jo mer bandidos en du er Moland :p

Ahaa, bare linken i signaturen din som ikke er i orden. :fun:

Bandidos er greit egentlig.

Gypsy: På en annen side så er det vel egentlig greit med sommer og lysere tider så man kan få tenkt gjennom ting?

Kan ansette et par forummedlemmer når jeg kjøper meg småbruk. Datasmurf kan få lov til å overføre all vinylen over til et annet format, b-real kan prøvesitte agurker (rawr) og Gypsy kan lage mat, du er jo en kvinne tross alt.

*lage seg kaffe*

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Var det et fag du strøyk i eller var det mer? Hvis ikke så er det alltids håp i tunnelen.

Skal hive meg på studiekompetanse selv til høsten og jeg gruer meg noe helt inst i satan.

Ja det var et fag. Skal klage, men har dårlig tro.. I tilleg har jeg gjort det ganske så dårlig sånn generelt.

Skal du og ta en sånn "pakke" med 6 fag? Var det jeg hadde. Har ikke satt mine bein på en skole etter ungdomskolen, så etter 8 år å plutselig skulle ta alt, det var knalltøft. Å gikk rett i dass.

Gjør det ikke bedre at jeg føler årene renner fra meg heller.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Gypsy: På en annen side så er det vel egentlig greit med sommer og lysere tider så man kan få tenkt gjennom ting?

Kan ansette et par forummedlemmer når jeg kjøper meg småbruk. Datasmurf kan få lov til å overføre all vinylen over til et annet format, b-real kan prøvesitte agurker (rawr) og Gypsy kan lage mat, du er jo en kvinne tross alt.

*lage seg kaffe*

Gamledager er over, kvinner hører ikke lenger hjemme på kjøkkenet. Skulle jeg såfall laget kålstuing hver dag, å sett hvor fornøyd du var da. ;)

Lenke til kommentar

*lage seg kaffe*

Lol,jeg trodde jeg hadde endret selve linken jeg. Now fixed.

Haha,argurker er ganske artig egentlig. Vokser som faen. Plantet agurker på jobb og det spretter opp som faen.

Ja det var et fag. Skal klage, men har dårlig tro.. I tilleg har jeg gjort det ganske så dårlig sånn generelt.

Skal du og ta en sånn "pakke" med 6 fag? Var det jeg hadde. Har ikke satt mine bein på en skole etter ungdomskolen, så etter 8 år å plutselig skulle ta alt, det var knalltøft. Å gikk rett i dass.

Gjør det ikke bedre at jeg føler årene renner fra meg heller.

Jeg skulle egentlig ha tatt den pakken ja men jeg velger å ta en veldig myk start...har ikke sittet på skole siden 2002 eller noe i den duren der så jeg skal ta et par fag og begynne med det, er redd jeg gaper over for mye med hele den pakka så jeg skal ta det über piano.

Men du har påbegynt det,det er den største utfordringen..og bare å ta det steget å påbegynne når man har vært så lenge borte ifra skolen krever mot så det er slettes ikke bortkastet, du har kommet enda et steg videre og løsningen er der snart for deg :)

Lenke til kommentar

Gamledager er over, kvinner hører ikke lenger hjemme på kjøkkenet. Skulle jeg såfall laget kålstuing hver dag, å sett hvor fornøyd du var da. ;)

Kvinner hører fortsatt hjemme på kjøkkenet, det er bare det at det er noen kvinner som ikke liker å lage mat, så da ville de prøve å jobbe istede. Og alle vet jo at menn er mye bedre arbeidskraft enn kvinner, ikkesant? :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...