hanbjo Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg er smart.. tar på meg hvite sommerklær (bukkse, t-skjorte og genser) og stikker ut med motorsykkelen.. kommer hjem med pene svarte oljeflekker rundt om på klærne Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Det høljer her Her også. Heldigvis er det ikke festival her. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Jeg er smart.. tar på meg hvite sommerklær (bukkse, t-skjorte og genser) og stikker ut med motorsykkelen.. kommer hjem med pene svarte oljeflekker rundt om på klærne Går ikke under smart det jenta mi Ble angrepet av ei ku i drømmen min i natt og når kua kastet meg oppi lufta så slo jeg alt jeg kunne i foten min og ropte "VÅKN OPP" og jeg våknet :!: Endret 25. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 mMmm ... Kyddiser er noe av det beste jeg vet! Spesielt med tyttebærsyltetøy på! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Fiskeboller til middag. Det er veldig lenge siden jeg har spist fiskeboller nå. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Går ikke under smart det jenta mi Ble angrepet av ei ku i drømmen min i natt og når kua kastet meg oppi lufta så slo jeg alt jeg kunne i foten min og ropte "VÅKN OPP" og jeg våknet :!: haha.. drømm søtt.. er det ikke det man sier ? Lenke til kommentar
norgi Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 huff, siden routern er nede må jeg hente sanger fra data med bluetooth, det vil tar noen timer tror jeg . Men det går ikke an å klippe plen uten musikk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 huff, siden routern er nede må jeg hente sanger fra data med bluetooth, det vil tar noen timer tror jeg . Men det går ikke an å klippe plen uten musikk Ikke? Hva faen var det jeg gjorde i midten av 90-tallet da? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 huff, siden routern er nede må jeg hente sanger fra data med bluetooth, det vil tar noen timer tror jeg . Men det går ikke an å klippe plen uten musikk spotify ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 huff, siden routern er nede må jeg hente sanger fra data med bluetooth, det vil tar noen timer tror jeg . Men det går ikke an å klippe plen uten musikk Walkman, discman, minidisc ... Du må da ha noe sånt liggende fra 90-tallet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Discman, men det er kjedelig å gå med siden det hopper og hakker hele tiden da. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Haha. Har en sånn stor discman fra Philips liggende. Den er SVÆR :!: Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Du må spille elektro på fest, kjør på med fete House låter. Kan ikke gå berserk til det der e:sånn Fullt klar over det. Men nå skal den playlisten inneholde sanger som går an å synge med til, og som alle kan synge med til. Nytter ikke med mye House og electro då. Har andre playlister til det Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Endelig kvitt det lange dritthåret Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Langt hår er fint og kult, målet mitt er halebeinet mitt....dreads vel og merke Pluss full skjegg of course. Jeg kjører på med naturlige dreads, altså de er gjort sikkelige...men bruker ikke voks og sånt drit. Endret 25. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Ser du bra ut med langt hår så, ok. Jeg ser ut som en vandrende våt mopp. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 jeg klipte en stor plen i går uten musikk jeg. det funka fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg