Gjest medlem-1432 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Dere gjetter ALDRI hva den kostet helt i starten, nemlig... 1 krone Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Nei. Det er hverken kult eller ukult. Mat er mat? Da antar jeg du like godt kan kjøpe bikkjefor i stedet for entrecot til lørdagskvelden. Det er jo mat. Og det er billig. Får 10 ganger mer. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) *badumpshh* Neeeei, får stikke til Ski gitt. Spørs jo hva du kjøper av hundemat også. Endret 25. juni 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Russisk kaviar, derimot, er det styggeste jeg har spist. At det skal være "mat for de rike" forstår jeg ingenting av. Du har den blåsvarte typen som smaker bare saltvann med harde kuler i, og den typen med store kuler med fiskefostervann inni. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Kaviar er jo godt. Enten på tube eller "løs". Nei. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Mener jeg kjøpte Kroneis til 12 kr før. Sånn cirka overalt. Sikkert bare jeg som husker feil. Mja, den begynte jo på ei krone, så den har vel gradvis gått oppover. Alt av godt var forsåvidt billigere før. Da jeg var liten kunne jeg jo få 20kr og handle inn MASSE godteri. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hvor finner dere kroneis til under 22 kr? Jeg spiser jo ca ikke iskrem lenger, mye pga. laktoseintoleranse, men av og til gir jeg faen, popper en pille og spiser likevel. Jeg savner Gigant, og Daim Balltop type stor, men skal ikke kimse ad verken Lion- eller Dumle-isene, men min nye favoritt nå for tiden, er nok Hennig Olsens Crown Ice eller King Ice eller hva den heter. Med cookies and cream. Faen meg så über! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Nei. Det er hverken kult eller ukult. Mat er mat? Da antar jeg du like godt kan kjøpe bikkjefor i stedet for entrecot til lørdagskvelden. Det er jo mat. Og det er billig. Får 10 ganger mer. Nå kvervulerer du bare. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jokern ved skola hadde krone-is til 10 kroner for en stund siden. (Mai tror jeg) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Nå kvervulerer du bare. En hver som kjenner meg veit at jeg aldri kverulerer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Og om dere ikke har fått det med dere allerede, så kan jeg nå opplyse om at jeg har enda en ting å titulere meg med. Jeg er også rasist. Hovedsaklig ovenfor Trøndelag og trøndersk dialekt. Bare spør Nikka Y Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Nå kvervulerer du bare. En hver som kjenner meg veit at jeg aldri kverulerer. Jeg har mine tvil om du forteller sannheten nå, unge mann. Og om dere ikke har fått det med dere allerede, så kan jeg nå opplyse om at jeg har enda en ting å titulere meg med. Jeg er også rasist. Hovedsaklig ovenfor Trøndelag og trøndersk dialekt. Bare spør Nikka Y Er ikke du trønder selv da? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Nå kvervulerer du bare. En hver som kjenner meg veit at jeg aldri kverulerer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg har mine tvil om du forteller sannheten nå, unge mann. Jeg sverger på min mors liv! Ikke le så du mister pusten eller noe da. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Dere gjetter ALDRI hva den kostet helt i starten, nemlig... 1 krone Feil! Den het opprinnelig «Diplomat», og kostet i begynnelsen 75 øre. Navnet «Krone-Is» fikk den først noen år senere. Dette navnet er siden kopiert av flere. Navnet sitt fikk isen fordi det passet til produsentnavnet, som hadde en kongekrone i sitt symbol. Navnet oppstod altså ikke på grunn av prisen, som var 1 krone i hele 16 år, fra 1955 til 1970. http://no.wikipedia.org/wiki/Krone-is Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Så---du er en sånn altviter? :!: Neida, tuller bare:) Kult og vite det du sier der Endret 25. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Dere gjetter ALDRI hva den kostet helt i starten, nemlig... 1 krone Feil! Den het opprinnelig «Diplomat», og kostet i begynnelsen 75 øre. Navnet «Krone-Is» fikk den først noen år senere. Dette navnet er siden kopiert av flere. Navnet sitt fikk isen fordi det passet til produsentnavnet, som hadde en kongekrone i sitt symbol. Navnet oppstod altså ikke på grunn av prisen, som var 1 krone i hele 16 år, fra 1955 til 1970. http://no.wikipedia.org/wiki/Krone-is Nå ødelegger du for meg. Jaja, isen kostet hvertfal 1 krone i mange år. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jesus christ den formen var dårlig i dag. Tror jeg er for gammel for 2 dagers fylla. Blir visst 3 dagers ser det ut til, måtte kjøpe noen rep pils i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg