Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg skal finne sydvesten og driste meg ut for å hente posten. :p

DO eeeht! og ta bilder :D

Gjorde det, men tok ikke bilder. Har ikke undervannshus :p

Sklei gjorde jeg også, bra jeg tok på meg regnbukse, høystøvler og regnjakke før jeg gikk ut.

I postkassa lå det Blur til X360 og nye skiva til kent, og så gikk jeg meg en liten tur i regnværet, bort på lekeplassen hvor jeg har så mange minner fra da jeg var liten.

Klatra rundt i lekehuset jeg var med på å bygge og greier, og da jeg skulle klatre ned igjen, sklei jeg på det våte, morkne treverket og landet på handen.

Det gjør irriterende vondt, og jeg tror ikke det blir noe gaming på meg som jeg planla for 10 min siden. -_-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra Netcom:

Hei! Vi ønsker å gi deg en sommergave: Få en Royal ispinne helt gratis ( verdi 20kr) hos 7-Eleven, Shell el. Narvesen. :!:

Jadda, her får man 20kr gratis av Netcom. :ph34r:

Bruker Netcom jeg og, men jeg har ikke fått en dritt. :p Du må være en av dems mest betalende kunder eller noe. :!:

Lenke til kommentar

Når vi er inne på iskrem, har prisen på Kroneis gått opp noe jævlig siden i fjor? Eller har den vært på rundt 20 kr en stund nå?

Prisen har vel ligget på 17-20kr en god stund så lenge jeg kan huske. Det kommer selvsagt an på hvor man handler.

Endret av Runar
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det kommer ann på hvor man kjøper det. Gjør et kupp å kjøp en 6 pakning med kroneis hos coop, for 29kr. Må ha medlemskort da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...