Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så glad i sol. De tidene jeg koser meg er når det er overskyet, men ikke for kaldt, og ikke for varmt. Man slipper å myse, men man kan lett sitte med t-skjorte på ute. Da er det perfekt. :D Man kan også lett lese en bok, uten å bry deg om den forbannede sola.

Enig. Med mindre jeg bor i nærheten av sjøen vil jeg helst ha det overskyet og litt kjølig. Har ikke noe imot litt regn i tillegg, jeg elsker å være ute i regnvær. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var rart, det er ikke en sky på himmelen utenfor vinduet mitt, og sola skinner som aldri før. Jeg vil heller høre lyden av regnet som plasker mot vinduet, enn å sitte i den svette sola her.

Hver sin smak.

Jeg vil ha sol så jeg kan ligge ute.

Tanne, lese, sløve, kose meg ...

Har jeg i det minste noe å gjøre. Jeg blir i så mye bedre humør og får så mye mer å gjøre når det er sol. Kjører meg en tur, tar med kamera og går lang tur i skogen, streker opp et paradis og hopper, hopper tau, strikk, whatever. Det er så digg med sol ute.

Regnet kan holde seg til høsten og vinteren. :p

Lenke til kommentar

16:30 har jeg forlatt denne bygningen og er godt på vei hjem for å lese i min nye japanske språkbok. Yummy.

Er det bare en ordbok, eller mer som en guide?

Er mer en lærebok. Har ikke fått lest i den ennå, da den fortsatt er på posten, men det er av den typen man lærer seg språket via.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...