L4r5 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Det funket jo utmerket i 2007 og 2008. Hvorfor kan vi ikke gå tilbake til den tiden hvor det ikke var problemer med å laste diskusjon.no ? For det første så var det annen forumprogramvare da. For det andre så er lasten høyere nå pga. flere brukere. For det tredje så var det problemer da også. Måtte migrere til nye servere pga. for høy last allerede da. Mye av problemet nå vil bli fikset når de migrerer til IPB 3.1 fra IPB 3.0. Dette er ikke en så stor oppgradering som sist. Det er stort sett bugfixes. Blandt annet så er det en kritisk bug som fører til stacking av enkelte kommandoer under høy last på IPB 3.0 som er fikset i IPB 3.1. Problemet er at hver gang noen laster siden så opprettes det en sesjon. Under stress-situasjoner så rekker den ikke slette gamle sesjoner like raskt som det opprettes nye. Dermed blir det hundrevis av slettekommandoer som settes i "kø" og plutselig vil utføres på en gang. Dette kveler serveren ganske effektivt. Merk at dette er en meget fordummet oppsummering av feilen siden jeg ikke er så teknisk anlagt at jeg klarer å forklare det bedre. Hvorfor skal de endre noe som allerede funket? Hvis den nye versjonen skaper disse problemene, hvorfor ikke gå tilbake til den gamle versjonen som funket? Problemet er at den ikke funket så godt. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 God Morgen! Storebror lager egg og bacon til meg Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Winnar! Dobbeltpost! NIN - Me, I'm not <3 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Just to get more posts Neida Jeg rapporterte den tilogmed selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg har ikke godt av salg. Hersens Steam og Play. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Han skrev det andre innlegget to minutter etter det andre. Just saying. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 NIN - Capital G <3 Etter det første * Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 åt godt grovbrød med salami og leverpostei i sta jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Han skrev det andre innlegget to minutter etter det andre. Just saying. Eller så lite som ett minutt og to sekunder. Har du aldri opplevd at siden tilsynelatende ikke laster og så trykker du en gang til på knappen? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Ble gresk salat til frokost her. Stikker vel straks til Ski, kjøpe nye vernesko og slikt. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Sitter her å venter på at telefonen skal ringe fra jobb, jeg. Så jeg drar jo den mobilen med overalt hvor jeg går. Ikke lett med sommerjobb når man ikke vet når man skal jobbe. :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Gah! Pissregner, folk sover / er på jobb, jeg orker ikke game, se film eller lese. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Det var rart, det er ikke en sky på himmelen utenfor vinduet mitt, og sola skinner som aldri før. Jeg vil heller høre lyden av regnet som plasker mot vinduet, enn å sitte i den svette sola her. Endret 25. juni 2010 av Romis Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 ta deg et bad! sol og sommer er fint! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 God Morgen. Andre som jobber seint i dag? 17-23 på meg Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg er ikke så glad i sol. De tidene jeg koser meg er når det er overskyet, men ikke for kaldt, og ikke for varmt. Man slipper å myse, men man kan lett sitte med t-skjorte på ute. Da er det perfekt. Man kan også lett lese en bok, uten å bry deg om den forbannede sola. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Han skrev det andre innlegget to minutter etter det andre. Just saying. Eller så lite som ett minutt og to sekunder. Har du aldri opplevd at siden tilsynelatende ikke laster og så trykker du en gang til på knappen? Faktisk ikke ett minutt og to sekunder, for det var 3 minutters mellomrom som dukket opp hos meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Fy flate, å ligge i senga i 10 timer uten å få sove anbefales ikke.. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 God Morgen. Andre som jobber seint i dag? 17-23 på meg 1530-23 på meg.... : ( Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 16:30 har jeg forlatt denne bygningen og er godt på vei hjem for å lese i min nye japanske språkbok. Yummy. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg