FrankBjarne Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Få vel rygge ut i lugaren min sammen med alle mødchipsene og sove litt jeg Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Mudkipz'z vil ikke sove med deg! Endret 25. juni 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 DARTPIL VADER LIKER MEG IKKE! Han kappet hånden min av, har traumatiske minner fra dette her! Så du er den som la ann på din egen søster... Og min! Som tilfeldigvis er ubersjarmert av meg... Og har en invitasjon til Captain's cabin! Wolfie! Du... Er... Min... Bror! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) OKEY da tar jeg en tur til sengs med Wookiee vennene mine. Et siste ord til byssejenta: Men have two emotions: Hungry and Horny. If you see him without an erection, make him a sandwich. Endret 25. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Takk! Wolfiee! Jeg får ikke den forbanna e-posten! Javel, skal se inn i det. Sorry for maset EDIT: Du er aktivert! Endret 25. juni 2010 av Wolfie276 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 OKEY da tar jeg en tur til sengs med Wookiee vennene mine. Et siste ord til byssejenta: Men have two emotions: Hungry and Horny. If you see him without an erection, make him a sandwich. Sant det siste der. Ikke noe snakk. Enten matlaging eller nytelse! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 What's going on in this thread? ADRIAN! HEI! =D Hei! Søt kattepus ^^ Jo takk, jeg skal tvinge den på mamman min når jeg kommer hjem fra Hove. Kjipe er at hun er alergisk, men det er synd for henne. Jeg MÅ HA DEN!=D Hvordan går det med deg? Hvordan ser sommerplanene dine ut? Best for henne! ^^ Det går sånn noenlunde bra. Jeg er fornøyd! De ser busy ut.. Roadtripping! Der da? Såklart. Men Wheelman vil ha stillhet.. Thats what she said. Det at jeg tyr til Spotify og litt dubstep betyr ikke at dere kan voldta tråden i vinkel desverre. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) NEIN, DER EVIL MACGYVER MODERATOR OF A BILLION TREES HAZ POSTAHD! EDIT: OK then. No more thread rape! Endret 25. juni 2010 av Wolfie276 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Mødchipmaster jeg tror navigatøren din faila fordi Kaptein Wheelman er her nå Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jo jeg skal på Hove til søndagen også bare være hjemme tenker jeg. Tur til italia med pappa til høsten en gang. Men like som skjer denne sommeren desverre=/ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jo, det gjør det (Eller ikke?) Tror nok det er mange av de faste DNFK brukerne som syntes dette her er plagsomt\unødvendig, men det er ikke våres feil at tråden vår forsvant. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Mødchipmaster jeg tror navigatøren din faila fordi Kaptein Wheelman er her nå Real men never sleep. Ikke det at jeg er noe ekte mann, da. Jo jeg skal på Hove til søndagen også bare være hjemme tenker jeg. Tur til italia med pappa til høsten en gang. Men like som skjer denne sommeren desverre=/ Høres bra ut det da.. Ingen jobbing? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Det er nå Gavekort skal si: "Man the cannons mayties" Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Jo jeg skal på Hove til søndagen også bare være hjemme tenker jeg. Tur til italia med pappa til høsten en gang. Men like som skjer denne sommeren desverre=/ Høres bra ut det da.. Ingen jobbing? Fri som fuglen i sommer gitt^-^ Så skal bruke den på å søke på nye jobber. Endret 25. juni 2010 av Flabba Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Det er nå Gavekort skal si: "Man the cannons mayties" *kremt* Doctor Gaivykårt Ph.D Mudkippyness! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Hva med: Sir Doctor Gaivykårt Ph.D Mudkippyness Lord Doctor Gaivykårt Ph.D Mudkippyness Master Doctor Gaivykårt Ph.D Mudkippyness Chief Doctor Gaivykårt Ph.D Mudkippyness Mr Doctor Gaivykårt Ph.D Mudkippyness Endret 25. juni 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hva med: Sir Doctor Gaivykårt Ph.D Mudkippyness Lord Doctor Gaivykårt Ph.D Mudkippyness Master Doctor Gaivykårt Ph.D Mudkippyness Chief Doctor Gaivykårt Ph.D Mudkippyness Mr Doctor Gaivykårt Ph.D Mudkippyness Likte alle! Sir Lord Master Chief Mr Allmighty Doctor Gaivykårt Ph.D Mudkippyness Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Den er grei. Blir det navnet du skrev der, Sir Lord Master Chief Mr Allmighty Doctor Gaivykårt Ph.D Mudkippyness Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Good me lad, you deserve another bottle of grog! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Thx, Sir Lord Master Chief Mr Allmighty Doctor Gaivykårt Ph.D Mudkippyness Jabba approves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg