Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

HURRY ENTERPRISE!!!! Alphawave Tricorderen rapporterer at Mudkipz0rz blir voldtatt av jabba the hutt med denne i bakgrunnen! http://open.spotify....cxIzYUIK92BpYsA

*falle ut av stolen i latter*

Uh, jo altså... jeg vet at dette er en "Gavekort, Vertical^ og Wolfie-tråd", men MINE INNLEGG! Kan ikke huske å ha ledd så godt på lenge. :D

Bare å ignorere dette innlegget boyz, og fortsette med tullpratet. :ninja:

Welcome and enjoy your stay! Vi trenger noen for å utjevne denne pølsefesten!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahaha! Dette er kos på ute på de sene nattetimer :wee:

Ikke la Jabba få ta i bruk den gigantiske penisen sin mer! STOP HIM!

Twi'Lek stripper casts paralyze-stare spell on Jabba the Hutt!

PERFECT HIT!

Fikk nettopp en åpenbaring! Jabba the Hutt er her og motarbeider seg selv, mens han voldtar Mudkipz0rz!!one!1 You're blowing mah mind!!one!

Uh, jo altså... jeg vet at dette er en "Gavekort, Vertical^ og Wolfie-tråd", men MINE INNLEGG! Kan ikke huske å ha ledd så godt på lenge. :D

Bare å ignorere dette innlegget boyz, og fortsette med tullpratet. :ninja:

Godt å vite at du liker humoren! :new_woot:

Endret av Wolfie276
Lenke til kommentar

To måter:

Enten skrive det manuelt, eller så velger du det alternativet som heter "Andre stiler" og velger Spoiler og så legger du inn det du vil ha i spoileren der.

De som har brukt en del bb-code og code i sin helhet gjør det vel manuelt I guess :shrug:

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Åhh! Du gjennomskuet mine planer! :ohmy:

Det betyr vel egentlig at dere skal drepe meg! Men visste du ikke at Jabba (meg) har et hydraulisk system som kan dytte penisen ut i fra kroppen min. Jeg kan nemlig trekke penisen helt inn i meg selv, og deretter bare kjøre den ut når det trengs. Tar litt tid å kjøre den ut med hydraulikk, but it's totally worth it!

Great success!

Lenke til kommentar

Godt å vite at du liker humoren! :new_woot:

Liker den? Jeg ELSKER den! Jeg og bestevenninna mi er kjente for vår skrudde humor. :D Vi ler oss skakke av ting som normale folk bare ville snøftet av, og yndlingstopic er selvfølgelig nonsense. :wee:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...