Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, det kan kanskje oppfattes som det iblant. Selv har jeg ikke noe imot gavekort, men ja, litt mer personlige gaver er ikke dumt det heller. Da er bare problemet hva man skal kjøpe. Du har vel ikke spurt disse kvinnemenneskene hva de begjærer?

Lenke til kommentar

Hva mener du med ikke funke i Win7? Fargeløsning:

@echo off
taskkill /f /IM explorer.exe
StarCraft.exe
start explorer.exe

Mudkipz are under my command! Har en Implant i hjernen deres som gir ut alpha bølger, gjør at jeg har full kontroll over dem! :ph34r:

Lenke til kommentar

Men Jabba teh hutz spiser mudkipz! :(

Vi skulle hatt et radioprogram der vi snakker bullshit tull slik som dette!

Han ble tvunget til å spise Mudkipz, ettersom det ble for mange av dem, og mange prøvde å legge onde planer. Blant annet å drepe the Hut, men han var for stor. Han har et tykt spekk som er vanskelig å trenge igjennom, spesielt for Mudkipzene med lavt level, ettersom de bare kan "Water Gun" angrepet.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Såså Gavekort, som sagt har jeg Alpha-bølge implants i hjernen deres, som gjør at jeg har full kontroll over dem. Akkurat nå har Jabba the Hutt for god beskyttelse til at jeg kan overkjøre han med Mudkipz. De skal få seg en egen Hutt-hytte! (?)

Vi får begynne å spare, skal få sommerjobb, hadde egentlig planer om AMD X6 1090T, HTC Desire og GTS250 som dedikert PhysX kort som backer opp Radeon 5870-en min. Jeg dropper gjerne det for en slik radiostasjon! :tease:

EDIT: Jabba the Hutt likes mudkipz nao!11one!oneone!11! Han likte det ikke til å begynne med, men siden han ble tvunget falt han til THE DARK SIDE OF MUDKIPZ CARE!!one!1

Endret av Wolfie276
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...