Shikaru Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 topp ja. husker jeg så forsia på det bladet en gang når jeg var mindre. fantes ikke interessant Lenke til kommentar
Starstruck Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Topp- BLADET er ikke så bra nei, men forumet er mye bedre. Og om du er jente på 10 år og liker hester, så vet jeg om et forum som passer perfekt, men det er ikke topp. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Topp- BLADET er ikke så bra nei, men forumet er mye bedre. Og om du er jente på 10 år og liker hester, så vet jeg om et forum som passer perfekt, men det er ikke topp. Er ikke du borte enda? Uansett, se på denne videoen. Lenke til kommentar
tellicherry Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Helt enig, Refsa. Selv turer jeg for det meste rundt i den tråden her. Har 614 innlegg til dags dato i denne tråden. Er litt rundt om kring, ellers. Topp-forumet er slett ikke ille om du er jente(eller gutt da) i alderen 12-19 år, men av den grunn er jeg stygt redd at dette ikke er stedet for sanke medlemmer, Starstruck Er det bra hvis du er jente som liker hester og klær på en alder av 10 år, sier du? Det var det jeg trodde. Haha, skjønner tankegangen din. Hadde sikkert tenkt det samme om jeg ikke visste helt hva det var, men heldigvis er det lite av både hester og 10-åringer, takk og lov. Lenke til kommentar
Starstruck Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg blir ikke borte nei! Jeg liker å snakke med ukjente, fordi de er ukjente... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg blir ikke borte nei! Jeg liker å snakke med ukjente, fordi de er ukjente... Samme her, det er dog få personer, hvis ingen jeg kan snakke med på forumet her om alt. Det er det man har utenlandske venner som bor langt vekk til. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 så når du har blitt kjent med alle så stikker du? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 så når du har blitt kjent med alle så stikker du? :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Jeg blir ikke borte nei! Jeg liker å snakke med ukjente, fordi de er ukjente... Jeg heter Rebecca, fyller 20 i juli, liker kroppskunst, foto, kjæresten min, klær, sminke, spilling, film, serier og andre ting som sikkert ikke interesserer deg. Jeg elsker Batman with a passion, og liker snø i ca. en uke, så er jeg lei. Jeg er menneskesky og om jeg hadde fått velge da jeg var yngre hadde jeg ikke hatt venner, bare masse dyr. Edit: Åja ... Endret 24. juni 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Starstruck Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg kommer ikke til å bli kjent med alle, og hvis jeg skulle bli kjent med noen så kommer jeg til å være her enda mer. Egentlig er det fordi jeg hørte om dette forumet, og ville se hvordan det var. Så fant jeg denne tråden, og...ja. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Fant? :O trodde jeg tvang deg inn? Neida Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Skippy det blei ikke penger på deg i dag. Dritt kuer utenfor vinduet som driter dritt Endret 24. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Starstruck Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Fant? :O trodde jeg tvang deg inn? Neida Jeg så faktisk denne før du sa noe Men da gadd jeg ikke lese hva det var om. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg kommer ikke til å bli kjent med alle, og hvis jeg skulle bli kjent med noen så kommer jeg til å være her enda mer. Egentlig er det fordi jeg hørte om dette forumet, og ville se hvordan det var. Så fant jeg denne tråden, og...ja. Og ja. Det er ingen vei tilbake nå Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) MWAHAHAHAHAHA Endret 24. juni 2010 av Romis Lenke til kommentar
Starstruck Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Så nå kommer jeg til å bli avhengig... det er bra jeg snart skal bort ^^ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 http://www.instantsfun.es/evillaugh Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Så nå kommer jeg til å bli avhengig... det er bra jeg snart skal bort ^^ Ja, det er bra. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Skippy det blei ikke penger på deg i dag. Dritt kuer utenfor vinduet som driter dritt hva annet skulle de drite? gull? jeg så ingen kuer ute på beite på vei hjem i dag. litt rart ettersom jeg alltid ser det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg