Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

topp.no, er det et sånt ungdomsblad? (eller forum,da.)

Topp er et blad, men forumet har ikke så mye med det å gjøre. Det er bare inne på sida.

Hvorfor ikke bare bruke dette forumet som er det beste forumet i hele Norget? :dontgetit:

Lenke til kommentar

topp.no, er det et sånt ungdomsblad? (eller forum,da.)

Topp er et blad, men forumet har ikke så mye med det å gjøre. Det er bare inne på sida.

Hvorfor ikke bare bruke dette forumet som er det beste forumet i hele Norget? :dontgetit:

Fordi denne siden er så mye større, og folk er litt eldre her. Det er mye vanskeligere å skjønne ting her, høres litt kjedelig ut, det er ikke samme temaer...

Lenke til kommentar

Du vet vel at det er flere kategorier i dette forumet? Du finner sikkert din plass på forumet. :) Men hvis du ikke vil snakke med folk som er over 10 år, er nok ikke dette forumet noe for deg, nei.

Jeg tror dette forumet klarer seg fint uten masete fjortiser.

Du må ikke skremme de vekk, vi kan eksperimentere på de. :evil:

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Det er alt for mange kategorier! "Off topic" er den eneste jeg tror at jeg kanskje skjønner noe av.

Når var mange kategorier en dårlig ting? Det er noe for enhver smak på dette forumet, du er bare redd for å prøve deg fram. Du blir nok vant til dette forumet etterhvert, skal du se. ;)

Lenke til kommentar

Jeg er bare ikke vant til så MYE. Jeg liker at ting er enkelt, men her er det bare noe å trykke på overalt! Jeg skal fortsette å være her uansett, så, synd for dere :tease: Jeg liker sånne sider der jeg kan snakke, krangle med og møte nye folk!

Og mange kategorier er ikke dårlig, bare vanskelig

Endret av Starstruck
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Når jeg først kom hit, syns jeg og det var ganske forvirrende. Jeg plagdes litt med å finne de emnene jeg skulle se på. Men det gikk seg fort til.

Lenke til kommentar

Har ennå ikke fått svar av Eplefe angående anti-pirat posten min, kan det være et dårlig tegn? :ph34r:

Når jeg først kom hit, syns jeg og det var ganske forvirrende. Jeg plagdes litt med å finne de emnene jeg skulle se på. Men det gikk seg fort til.

Gratulerer med ny avatar! :thumbup: Fikk du endelig til å legge til avatar? :)

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Har ennå ikke fått svar av Eplefe angående anti-pirat posten min, kan det være et dårlig tegn? :ph34r:

Gratulerer med ny avatar! :thumbup: Fikk du endelig til å legge til avatar? :)

Jo takk du! :tease:

Ja, men måtte finne et bilde fra nettet i stedet for min egen pc. :hmm:

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Henger stort sett i denne tråden og i "Hus, hage og oppussing"-kategorien. Ellers så er det random tråder man finner underveis.

Blir vel litt mindre aktiv nå etterhvert som sommeren kommer for fullt og man begynner å jobbe igjen, tenker jeg.

*ete litt mer gresk salat*

Lenke til kommentar

Helt enig, Refsa. Selv turer jeg for det meste rundt i den tråden her. Har 614 innlegg til dags dato i denne tråden. Er litt rundt om kring, ellers. :)

Topp-forumet er slett ikke ille om du er jente(eller gutt da) i alderen 12-19 år, men av den grunn er jeg stygt redd at dette ikke er stedet for sanke medlemmer, Starstruck :p

Er det bra hvis du er jente som liker hester og klær på en alder av 10 år, sier du? Det var det jeg trodde.

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...