Sk!ppy Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Er det bare meg som har jævli problemer med nettet? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Lurer på om jeg skal dra å hente ps2en og Tony Hawk Pro skater 3.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 i did not get it EG TOG'AN IKKJE Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 ikke sett monty python flying circus? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Dinsdale, en smule obskur Monty Python's Flying Circus-referanse. Sketsjen handler om eks-gangstere i London som minnes den værste, mest grusomme gjenglederen som noen sinne har trødd sine sko på jorda, Dinsdale. Han var grusom. En gang naglet han hodet til en venn fast i gulvet. Han brukte...SARKASME! Men Dinsdale hadde en bane, og det var et gigantisk piggsvin bare han så. En slags Tigern til vår dags Tommy. Det var piggsvinet som styrte alt han gjorde. Endret 24. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Så jo ut som han bare ville gi ham lang nese. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hva skjer med ITavisen? Jeg prøver å registrere meg, men den nekter å godta e-posten min, har to jeg bruker nå, og prøvde å lage en ny, mend et funker fortsatt ikke. Hva skjer!? -.- Hadde den fine kommentaren jeg skulle trykke opp i trynet til en idiot på sida angående piratekopiering. Meh .. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Gjør deg selv en tjeneste, og hold deg unna. Du kan også lese det reklamefritt på epleavisen.no Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hadde den fine kommentaren jeg skulle trykke opp i trynet til en idiot på sida angående piratekopiering. Meh .. Puh-leeze share. Jeg vil lese dette. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Gjør deg selv en tjeneste, og hold deg unna. Du kan også lese det reklamefritt på epleavisen.no For jeg bryr meg jo så utrolig mye om Apple og deres produkter. NOT! :!: Hadde den fine kommentaren jeg skulle trykke opp i trynet til en idiot på sida angående piratekopiering. Meh .. Puh-leeze share. Jeg vil lese dette. Det er om en artikkel fra IT avisen: http://www.itavisen.no/845508/tv-serie-rett-paa-torrent Det her var altså svaret mitt: Lykke til med å få de virkelig BRA skuespillerne med på ideen din. Vil du være snill å tjene gjennomsnitt eller 10mill $? 14k$ er jo egentlig sinnsykt lite for et helt film team' date=' skuespillere, statister o.l, men sikkert morro for ukjente skuespillere for å få en kickstart på karrieren. [/quote'] Mitt svar: Hadde du tatt deg bryet med å se på videoen til film crewet ville du sett at mange av de jobber gratis, og det er en haug med frivillige arbeidere som jobber der for å hjelpe til med prosjektet. Det her er et utrolig radikalt prosjekt, og det er nok mange mennesker som har lyst til å se denne serien ta av, og se flere slike serier i fremtiden. Hvis denne serien tar av, og de får inn flust med donasjoner, kan det endre måten vi tenker på tv-serier, det kan endre alt. Jeg syntes kanskje du kan være litt mer positiv til et slikt prosjekt, vil du kanskje ikke se denne serien ta av du også? Hvis du donerer hjelper du denne saken, og du kan være med på å forandre fildeling for alltid. Det er 100 dollar veldig bra brukt, etter min mening. Endret 24. juni 2010 av Romis Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Er så utrolig kald på hendene. Irriterer meg Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Starstruck prøvde å konvertere meg til topp.no forumet Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Starstruck prøvde å konvertere meg til topp.no forumet :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Starstruck Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Øyh! Det er mye enklere der! Halla Vertical^, deg vet jeg hvem er Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Måtte sjekke hva topp.no var for noe. Imorgen skal jeg gravlegge mine døde hjerneceller. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg