Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg mener ALLE prater dialekt, alle plasser har sin særegen pratemåte, uttrykk osv.

Så og si "ikke dialekt" er for meg som og se en afrikaner prate trøndersk.

Bare å stikke opp til Trøndelag og lete etter noen med afrikansk bakgrunn altså... :D

Burde ikke være vanskelig. Trust me. :p

Ang. verste dialekt i form av uforståelighet, er det nok fra innerst i Skaun kommune i Sør-Trøndelag, evt. ute i havgapet i Sogn og Fjordane. Typ, Solund.

Førstnevnte er så kaudervelsk at det høres nederlandsk ut, sistnevnte er bare kaudervelsk til tusen, og akkurat den spesielle dialekten jeg tenker på, forsvinner nok helt nå når gamle dr. Vaage på Festfossen tar kvelden. Om den ikke døde ut med farfar for 4 år siden da. Husker ikke om grandonkel kunne dialekten eller ei.

Lenke til kommentar

Tror ikke knut( Zoro Sama ) vil at jeg skal si dette, men jeg gjør det alikevel.

han fikk en Fleshlight av noen venner (Yeah right), og denne "glemte" han i kofferten når han dro på ferie, og denne fant hans foreldre, og akkuratt nå står 9 personer og ler av ham.

Lenke til kommentar

Tror ikke knut( Zoro Sama ) vil at jeg skal si dette, men jeg gjør det alikevel.

han fikk en Fleshlight av noen venner (Yeah right), og denne "glemte" han i kofferten når han dro på ferie, og denne fant hans foreldre, og akkuratt nå står 9 personer og ler av ham.

:!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...