Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil ha en Hamburger Bymark: Mørbradburger med steinsopp, brie og trøffelmajones, en Wild West-burger med maisrelish og chimichurri-paprika, en Mignonburger Rossini med gåselever, trøffelglasur og sellerisalat, samt Blugogi-barbecueburgere bakt i bananblader, karibiske svineburgere med calypso-mojo og eventuelt en Cordon bleu-burger med smeltende brie og karamellisert eplesmør.

Jeg har en bok med burgeroppskrifter. Omtrent 100 stk. tror jeg.

Jeg har planer om å lage de aller fleste, men hovedsaklig de jeg nevnte over her, selv om jeg tror jeg må til USA for sikkert 90% av ingrediensene. Verken Mega, Meny, Bunnpris Gourmet eller Ultra hadde sneglesmør. -_-

Lenke til kommentar

Okei, slik har det seg:

Ca. 8-9 dager siden: Ipoden min ligger i lomma. Fra ipoden går det en ledning opp til hodetelefonene som henger rundt hodet mitt. Etter det kom det bare lyd til det ene øret. Snakket med gutten på kvelden. Han prøvde alle slags unnskyldninger for å snike seg unna å eventuelt måtte betale for nye.

Ca. 7-8 dager siden: Bytter hodetelefonene mine. De nye fungerer utmerket når jeg bruker dem på PC'en. Fikk nye gratis av butikken.

Ca. 3-4 dager siden: Jeg skal bruke ipoden min, men det kommer bare lyd på det ene øret. Da var det antageligvis ipoden min han ødela. Ipoden er 2 år og 2 måneder gammel, så garantien er gått ut for lenge siden(den er bare ett år), men jeg har 5 års reklamasjonsfrist. Ipoden har ingen synlige skader og jeg har originalpakningen med alle de bitte små plastdelene ledningen var pakket sammen med.

I morgen: Pappa skal innom Eplehuset etter jobb for å se om han får byttet. Om jeg får ny er jeg usikker på, men jeg vet ikke om jeg orker å vente 1,5 måneder på noe reperasjonstull. Jeg vil gjerne ha ipod på ferien. Om jeg ikke har noen sjanse for å få ny er det jo han gutten som får betale, selv om det blir et helvetes styr. Han kommer til å prøve å snike seg unna i håp om at jeg skulle glemme hele greia. Jeg spurte jo om jeg kunne få telefonnummeret så jeg kunne ringe han om det skulle være noe, og det nektet han å gi ut, så jeg måtte hente det på nettet.

For en drittsituasjon. Håper inderlig jeg får ny av Eplehuset. Vil ha minst mulig med han å gjøre.

Lenke til kommentar
Men heldigvis så har jeg helsa da :!:

Ja, det er sant. :wee: Håper jeg får skattepengene snart hvertfall, de går rett på sparekonto isåfall.

Er jo 6000,- så uansett ikke så veeeldig mye.

Ja, helt enig med deg. Og positive med at jeg får i Oktober er at da blir det litt ekstra da også :thumbup:

Edit: Klarte du ikke og gjøre bildet større :roll:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...