Datasmurf Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg vil ha en Hamburger Bymark: Mørbradburger med steinsopp, brie og trøffelmajones, en Wild West-burger med maisrelish og chimichurri-paprika, en Mignonburger Rossini med gåselever, trøffelglasur og sellerisalat, samt Blugogi-barbecueburgere bakt i bananblader, karibiske svineburgere med calypso-mojo og eventuelt en Cordon bleu-burger med smeltende brie og karamellisert eplesmør. Jeg har en bok med burgeroppskrifter. Omtrent 100 stk. tror jeg. Jeg har planer om å lage de aller fleste, men hovedsaklig de jeg nevnte over her, selv om jeg tror jeg må til USA for sikkert 90% av ingrediensene. Verken Mega, Meny, Bunnpris Gourmet eller Ultra hadde sneglesmør. -_- Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Okei, slik har det seg: Ca. 8-9 dager siden: Ipoden min ligger i lomma. Fra ipoden går det en ledning opp til hodetelefonene som henger rundt hodet mitt. Etter det kom det bare lyd til det ene øret. Snakket med gutten på kvelden. Han prøvde alle slags unnskyldninger for å snike seg unna å eventuelt måtte betale for nye. Ca. 7-8 dager siden: Bytter hodetelefonene mine. De nye fungerer utmerket når jeg bruker dem på PC'en. Fikk nye gratis av butikken. Ca. 3-4 dager siden: Jeg skal bruke ipoden min, men det kommer bare lyd på det ene øret. Da var det antageligvis ipoden min han ødela. Ipoden er 2 år og 2 måneder gammel, så garantien er gått ut for lenge siden(den er bare ett år), men jeg har 5 års reklamasjonsfrist. Ipoden har ingen synlige skader og jeg har originalpakningen med alle de bitte små plastdelene ledningen var pakket sammen med. I morgen: Pappa skal innom Eplehuset etter jobb for å se om han får byttet. Om jeg får ny er jeg usikker på, men jeg vet ikke om jeg orker å vente 1,5 måneder på noe reperasjonstull. Jeg vil gjerne ha ipod på ferien. Om jeg ikke har noen sjanse for å få ny er det jo han gutten som får betale, selv om det blir et helvetes styr. Han kommer til å prøve å snike seg unna i håp om at jeg skulle glemme hele greia. Jeg spurte jo om jeg kunne få telefonnummeret så jeg kunne ringe han om det skulle være noe, og det nektet han å gi ut, så jeg måtte hente det på nettet. For en drittsituasjon. Håper inderlig jeg får ny av Eplehuset. Vil ha minst mulig med han å gjøre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Når den er 2 år og 2 måneder gammel er det jo ikke sikkert det er han sin feil heller da men.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 da har jeg kommi hjem etter noen timer med å klippe hekker og gress for farmor og farfar gadd ikke vente på bussen fordi den kommer bare en gang i timen uti der så jeg gikk i stedenfor. er bare 8 km så det ekke så ille. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Han snublet eller noe sånt og røsket som en refleks i ledningen for ikke å falle. Kroppsvekten av en gutt trekker i ledningen så den røskes ut av både hodetelefonene og ipoden langt ned i lomma. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Begynner å bli lei av at det gjør vondt å strekke ut armene... trente på MANDAG, og er helt jævlig enda.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Men heldigvis så har jeg helsa da :!: Ja, det er sant. Håper jeg får skattepengene snart hvertfall, de går rett på sparekonto isåfall. Er jo 6000,- så uansett ikke så veeeldig mye. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg drar til hytten i morgen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Wish that was mee ... Cheer up. Du har fagbrev. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Så stille det var her, da. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Wørd. Når jeg ser folk ta med seg Corona på vors dør jeg litt inni meg, blir som å kaste penger ut vinduet. Nå det siste året har Frydenlund vært min favoritt, diggern. DON'T YOU MOCK MY CORONA :love: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Men heldigvis så har jeg helsa da :!: Ja, det er sant. Håper jeg får skattepengene snart hvertfall, de går rett på sparekonto isåfall. Er jo 6000,- så uansett ikke så veeeldig mye. Ja, helt enig med deg. Og positive med at jeg får i Oktober er at da blir det litt ekstra da også Edit: Klarte du ikke og gjøre bildet større Endret 24. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg drar til hytten i morgen. Problemet ditt er? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Jeg drar til hytten i morgen. Problemet ditt er? Ei hytte, hytta. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=hytta&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j Endret 24. juni 2010 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Nope, høres grusomt ut. At omtrent alle ord i disse dager skal ha en a-ending er en stor missoppfattning! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Prøver å ha litt variasjon, jeg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Det er vel slik at det er valgfri ending på mange av ordene. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hvis du tenker på hvordan det høres ut blir det enda værre, i hvertfall på min dialekt. '' Jei drar te hytta i morra '' Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hytta høres mye bedre og norskere ut enn hytten! Så det så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg