Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Terningkast 4 fra Birger Vestmo i Filmpolitiet på vår kjære Niding skal man heller ikke kimse ad! :D

Damn, det er stilig!

Indeed! :D

Det ble en sen grillfest i går. God grillmat og mye øl. :D

Hva med dere?

Sovna rundt elleve på kvelden, stuptrett siden jeg sto opp ca 2:30 kvelden "før".

Men kvelden var kos nok den, hadde kjøpt inn to nye ølsorter jeg var interessert i å prøve. Delte med pappa, begge smakte såpe, den ene bitter, den andre helt grei. Om man ser bort fra såpe-ettersmaken som hang igjen så alt for lenge.

BrewDog får i alle fall ikke terningkast 6. Ikke 4 heller. Trashy Blonde får 2 og AlphaDog får 3. Ha ha.

Smakt Duvel fra Belgia?

Lenke til kommentar

Jeg syns dahls på glassflasker er best jeg. :fun:

Stakkars desillusjonerte menneske.

Hvordan kan du støtte Ringnes uansett? De er et av de ondeste kompaniene i verden! De ranker der oppe sammen med BMW, Audi, Pepsi, Apple, McDonald's og Sony!

Det er utrolig mye utenlandsk øl med fancy flasker og fine etiketter som smaker helt pyton, ja. Jeg har prøvd det meste i "utenlands"-hylla på Ultra. Noen minner mere om motorolje enn øl.

Det meste smaker ikke noe særlig og du ønsker du åpnet en kald Cola istedet.

Du har rett i begge tilfeller.

Nei, Corona er kanskje den kjipeste ølen man får tak i

Nei, den prisen tror jeg går til Seidel, Pokal og Tuborg. Tett etterfulgt av alt Ringnes har latt de skitne lankene sine besudle..

Lenke til kommentar

Har ikke så mye med pengene og gjøre, er så lei av og være en av de som ikke er som andre. Som detter ut av systemet eller mellom 2 stoler...hva nå enn man vil kalle det.

Jeg og madamen har felles økonomi så hun deler med meg og omvent, jeg elsker og gi henne det jeg kan...men hater og ta imot :mad:

Men heldigvis så har jeg helsa da :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Wørd. Når jeg ser folk ta med seg Corona på vors dør jeg litt inni meg, blir som å kaste penger ut vinduet. Nå det siste året har Frydenlund vært min favoritt, diggern.

Corona er greit for de som ikke liker øl.

De kan også drikke Kronenbourg, Amstel. Og Budweiser, Heineken og en del andre øl som ikke smaker noe, og som glir fantastisk fort ned.

Og jeg kimser ikke ad en iskald Corona med en limebåt wedga i halsen. Aldri.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...