Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snakk om å bli bønnhørt, forresten. Fikk akkurat høre at jeg mulig kan få en tredje jobb på slutten av sommeren/til høsten. :fun:
Nice!

Selv ble jeg vekket i natt igjen. En som ikke gjorde jobben sin skikkelig, så måtte jeg fikse. Gjort på 2 minutter, brukte 30 på å sovne...

Lenke til kommentar
Nice!

Selv ble jeg vekket i natt igjen. En som ikke gjorde jobben sin skikkelig, så måtte jeg fikse. Gjort på 2 minutter, brukte 30 på å sovne...

Ja, men det spørs jo på hva jeg skal til høsten da. Og jeg vet ikke hvor lenge det varer. Innbiller meg at arkivering kan bli relativt ensformig i lengden. Og jeg vil ha jobb . Eller etter helga, i det minste.

Usj da. Godt vedkommende ikke hadde fucka skikkelig opp da, så du hadde måttet være våken lenger. ;)

Uh, Mikkel. Du fikk igjen på skatten, men fikk ikke penga?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg har egentlig nok jeg kan gjøre i dag viss jeg gidder. Har et kott med rot som har hopet seg opp i løpet av flere år, som jeg skal rydde. (ikke mitt rot engang, men tidligere leieboere sitt :hrm: )

Lenke til kommentar

Men det skal sies, jeg var ute på ettermiddagen og gikk en laaaaaaaang tur i steiksola, så jeg fikk beveget meg likevel.

Var ute i over 3 timer og rusla. Var så varmt at når jeg kom til destinasjonen (Gulskogen senter) ble jeg uvel og måtte på do. Dehydrert, men skaffa ei flaske vann på narvesen så ble det bra igjen. Så gikk jeg hjem til Drammen etter en times vandring inne på senteret.

Lenke til kommentar
Terningkast 4 fra Birger Vestmo i Filmpolitiet på vår kjære Niding skal man heller ikke kimse ad! :D

Damn, det er stilig!

Indeed! :D

Det ble en sen grillfest i går. God grillmat og mye øl. :D

Hva med dere?

Sovna rundt elleve på kvelden, stuptrett siden jeg sto opp ca 2:30 kvelden "før".

Men kvelden var kos nok den, hadde kjøpt inn to nye ølsorter jeg var interessert i å prøve. Delte med pappa, begge smakte såpe, den ene bitter, den andre helt grei. Om man ser bort fra såpe-ettersmaken som hang igjen så alt for lenge.

BrewDog får i alle fall ikke terningkast 6. Ikke 4 heller. Trashy Blonde får 2 og AlphaDog får 3. Ha ha.

Royals nye fløteis med rørte jordbær derimot, den får 6. Om og om igjen! Satans god fløteis!

Ikke at jeg bør spise det, og jeg angrer litt alt, for jeg merker det i magen allerede, men det var verdt det! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...