Shikaru Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 da har jeg hatt årets første bad Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Så sent? Jeg hadde årets første bad i påsken jeg. Våt, I badebuksa, I snøen, I 10 minutter. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Fotball betyr det samme for meg som ei hårete rompe som skal til og få voksbehandling Jeg syns faktisk det er gøy å SPILLE fotball Spille er dødsmorsomt sammen med kompiser, helst noen oldboys så man kan være litt brutal Aleks: Nei, selv om du er mann så skal man ikke ha en hårete rompe. Hva syns dere jenter? Skal en gutt ha en hard hårete rompe eller en hard med ikke så mye hårete rompe? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Lettere sagt enn gjort å barbere ræva, kompis. Eller, for deg som er lang og tynn og smidig, går det nok greit, men for de av oss med pondus er det vanskeligere. Litt som å barbere sin egen rygg. Ang. fotballspilling er det best uten regler. Løkkefotball hvor du ikke blir sendt i dusjen for å klippe noen i lyskehøyde, sklitakling bakfra med begge beina eller spenne noen i huet på jakt etter ballen. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Å herregud, jeg har aldri barbert kroppen min på noen måte (annet enn ansiktet da), og jeg ser ut som et sexy beist litt dyrisk av meg med all den pelsen vet dere. Endret 23. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Og kalle meg slank og smidig er vel og ta litt i Har ca. 5 romper pga. løshud :!: Så nei, er ikke så sexy....men madamen syns jeg ser bra ut og da er jeg happy Jeg har lite hårvekst, noe som var litt kjedelig på ungdomsskolen...men utrolig hendig i dag Håret på hodet mitt vokser fort derimot, når jeg fikk meg dreads så var de så korte at de sto rett opp...nå er det ned til skuldrene Hofta er målet, eller rettere sagt når jeg kan sette håret i "blekksprut" så er jeg fornøyd Shikaru: Kan jeg tenke meg var digg og bade Har gått en tur på en time og så var jeg på senteret en tur...trodde jeg skulle dø av varmen Endret 23. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Selv elsker jeg å stå i mål Ble nok en del skrubbsår på grusbanen på barneskolen. Stort mål, liten unge, prøvde å redde dagen ved å slenge seg alt han kan, og ender opp med to røde knær Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 yupp, var keeper selv....er der alle høye blir plasert Men var nå ganske dyktig etter det jeg fikk beskjed om....men fortsette med en sport man blir tvunget til er lite sansynlig så Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Likte fotballen. Men likte svømming bedre. Der er man også mye mer selvstendig og ikke så mye pes. Fotball gutta klager fortsatt på at den beste keepern de hadde slutta Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Tja, jeg likte meg som målmann først, pga. jeg kunne chille så mye, men så begynte folk å faktisk skyte på meg, og da var det ikke gøy lenger, så jeg gikk inn som forsvarer og taklemeister! Har varierende hårvekst. Kinnskjegget vokser irriterende fort, også det på halsen og på overarmene og på toppen av hodet, resten av kroppen ... Dårlige greier. Eller, storetærne mine ser ut som hobbit-tær, håret vokser fantastisk fort der. o_O Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Men, jeg får nesten stikke ned å se på kompisen min lane nå Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 SLITEN! Cash soothes my ears Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Fikset meg en Last.fm for litt siden :!: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Fikset meg en Last.fm for litt siden :!: Legg til Aleksmy Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Om 2 poster har jeg 666 poster denne mnd.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 http://natalienesset.blogg.no/1271696374_m_vite_at_andre_kan_v.html#comment Slutten av denne er så episk. Må sees! Jeg synes det var så herlig når hun plutselig slo over til bergensdialekt og sluttet å snakke gjennom nesa og alt det der. =D Hvor finner jeg den store: "hva heter filmen"-tråden? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Om 2 poster har jeg 666 poster denne mnd.. Etter det får du ikke lov å poste mer Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Dette er post 666 denne mnd. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Du verden. Gratulerer. Nå er det på sin plass at jeg spør; hva føler du nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg