Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fotball betyr det samme for meg som ei hårete rompe som skal til og få voksbehandling :ph34r:

Jeg syns faktisk det er gøy å SPILLE fotball :blush:

Spille er dødsmorsomt sammen med kompiser, helst noen oldboys så man kan være litt brutal :thumbup:

Aleks: Nei, selv om du er mann så skal man ikke ha en hårete rompe.

Hva syns dere jenter?

Skal en gutt ha en hard hårete rompe eller en hard med ikke så mye hårete rompe?

Lenke til kommentar

Lettere sagt enn gjort å barbere ræva, kompis. Eller, for deg som er lang og tynn og smidig, går det nok greit, men for de av oss med pondus er det vanskeligere. :p

Litt som å barbere sin egen rygg. :p

Ang. fotballspilling er det best uten regler. Løkkefotball hvor du ikke blir sendt i dusjen for å klippe noen i lyskehøyde, sklitakling bakfra med begge beina eller spenne noen i huet på jakt etter ballen. :D

Lenke til kommentar

Og kalle meg slank og smidig er vel og ta litt i :whistle:

Har ca. 5 romper pga. løshud :!:

Så nei, er ikke så sexy....men madamen syns jeg ser bra ut og da er jeg happy :love:

Jeg har lite hårvekst, noe som var litt kjedelig på ungdomsskolen...men utrolig hendig i dag :thumbup:

Håret på hodet mitt vokser fort derimot, når jeg fikk meg dreads så var de så korte at de sto rett opp...nå er det ned til skuldrene :D Hofta er målet, eller rettere sagt når jeg kan sette håret i "blekksprut" så er jeg fornøyd :w00t:

Shikaru: Kan jeg tenke meg var digg og bade :love:

Har gått en tur på en time og så var jeg på senteret en tur...trodde jeg skulle dø av varmen :hrm:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Tja, jeg likte meg som målmann først, pga. jeg kunne chille så mye, men så begynte folk å faktisk skyte på meg, og da var det ikke gøy lenger, så jeg gikk inn som forsvarer og taklemeister! :D

Har varierende hårvekst.

Kinnskjegget vokser irriterende fort, også det på halsen og på overarmene og på toppen av hodet, resten av kroppen ... Dårlige greier.

Eller, storetærne mine ser ut som hobbit-tær, håret vokser fantastisk fort der. o_O

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...