Perrern Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg tenker jeg burde støvsuge rommet til helgen, men faen, det har jeg jo tenkt i snart 3 uker, mn nå er det sommer, så nå jeg nesten gjøre det. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Not at all. Men nei, det at pc spill begynner å lagge etter en stund, er et problem div Acer-pcer har, så derfor lagde noen et 3.parts program kalt "throttlestop" fjerna lagginga, men pcen ble ekstremt varm, så den slo seg av. Så måtte ha den oppå to dvd-samlebokser. Så dro på elkjøp for å kanskje levere den inn på rep. Men ba om de kunne få fjerna støvet, så det gjorde dem. Så foreløpig har jeg ikke brukt det programmet, ei har pcen blitt varm. Ser ut som problemene kanskje er over. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hva gjør folket? Reduserer skriftstørrelsebruken din. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Bah! Nå har sola og varmen kommet til Trøndelag også. Jeg har tanna på verandaen i to timer, vært ute og kjøpt øl, samt klippet plenen for første gang i mitt over 23,5 år lange liv. Neste gang hyrer jeg en polakk eller får lagt kunstgress. Djeez! Det verker i fingrene og hendene mine. :| Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Det er jo gøy å klippe gress da Hverfall en gressklipper med 10 hester Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Steike lucid dreaming er et spennende tema. Jeg må få ræva i gir angående det. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Vell, jeg har hatt lyst å ha en lucid-dream lenge, gjort ting som det sies at du kan prøve for å få det. Men det nærmeste jeg har kommet var å drømme at jeg drømte at jeg hadde en luciddream <.< Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Da hadde du vel sånn egentlig en lucid dream da eller? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Nja, jeg drømte jo at jeg drømte at jeg hadde det såå Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 http://heidialexandraolsen.blogg.no/ Herregud så mye dumt på en side. http://natalienesset.blogg.no/1271696374_m_vite_at_andre_kan_v.html#comment Slutten av denne er så episk. Må sees! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Det er jo gøy å klippe gress da Hverfall en gressklipper med 10 hester Jeg har funnet ut at jeg avskyr det. Mye pga. at jeg nå klør i nesa, i ganen og at øynene svir, til tross for antihistaminer opp og i mente før og etter dyden. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Portugal ja. Tipper blir bra stemming der om de vinner eller spiller uavgjort mot Brasil på fredag God tur Takk Fotball bryr meg noe lang oppi r**hø*et Men skikkelig stemning hadde vært tøft :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Lurer på om jeg skal se The 13th Warrior eller Across the Universe først. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Brasil slår Portugal, men vinner Portugal blir jeg glad....eneste grunnen er det portugisiske i blodet mitt Fotball betyr det samme for meg som ei hårete rompe som skal til og få voksbehandling Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 http://heidialexandraolsen.blogg.no/ Herregud så mye dumt på en side. http://natalienesset.blogg.no/1271696374_m_vite_at_andre_kan_v.html#comment Slutten av denne er så episk. Må sees! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Fotball betyr det samme for meg som ei hårete rompe som skal til og få voksbehandling Jeg syns faktisk det er gøy å SPILLE fotball Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Og jeg synes det er gøy å se. Særlig når Norge slo Brasil, Viking slo Chelsea og alle kampene til Argentina i VM i Mexico i '86 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Fotball betyr det samme for meg som ei hårete rompe som skal til og få voksbehandling Kommer ann på om det er mann eller dame. En mann skal ha litt bak. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 hmm, Lurer på hvordan det er å le hvis man er stum, er det noen som vet det. PS: Dette er ikke frekt ment selv om det kanskje kan høres sånn ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg