Demantios Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 har det passordet gitt:P har hatt det lenge .. men gidder ikke bruke det til noe xD bruker bare det skulte nettverket på hjemmepcen min når jeg skal noe annet en "skole arbeide" Ja da så, sånn går det når man har kvinnelig it-ansvarlig Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvor kommer alt støvet i tastaturet fra? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ja det er jeg Min hemmelighet. Og som om du er noe bedre. Pfft. Og ja, det er jeg. Jeg kverulerer i alle fall ikke slik som visse DUSTER. Å hold munnen på deg, nye brukere skal ikke snakke slik om sine overordnede her! :!: "Sine overordnede". Jeg dør på meg. :!: Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hei Irene, ONS snart? Lenke til kommentar
iKent Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 lær deg å skrive gutt! sowwy finnes ikke i noen ordbok sist jeg sjekka. neida. måtte bare påpeke det å trykke det inn i annsiktet ditt =] itte no pærsonli, just business Å hold munnen på deg, nye brukere skal ikke snakke slik om sine overordnede her! sorry ass, men tar ikke kritikk fra noen, hvis jeg ikke vet jeg fortjener det. og om du har posta noen flere poster en meg så betyr ikke det at du er 100 ganger bedre en meg i en diskusjon. så det så. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Eh. Han har jo postet 4-5 ganger allerede jo. Oo Ikke alle kan være like raske i oppfattelsen som deg, da. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ikke alle kan være like raske i oppfattelsen som deg, da. Aha. Men han virker litt ovenpå. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 har det passordet gitt:P har hatt det lenge .. men gidder ikke bruke det til noe xD bruker bare det skulte nettverket på hjemmepcen min når jeg skal noe annet en "skole arbeide" Ja da så, sånn går det når man har kvinnelig it-ansvarlig haha ja xD hu er passe lok Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg tror jeg blir aggressiv hvis ikke du gjør noe med den rettskrivinga di snart, Espen. Oo Sorry da sitter og prater samtidig i telefonen da.. Espen: er det rart da, du luktet jo fisk men nå sover den søtt... ganske søt i dukkeklær Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hei Irene, ONS snart? kommer hjem i morgen så vist du står på flesland å venter da så rekker vi kansje en kjapp en. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 haha jeg er ikke noen bedreviter. sier bare at jeg lar meg ikke tråkke på fordi jeg har få poster her. hadde jeg aldri i verden latt skje. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Sorry da sitter og prater samtidig i telefonen da.. Den er like ille ellers. Oo Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Espen: Dukkeklær tør jeg spørre hvor du fant de? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 haha jeg er ikke noen bedreviter. sier bare at jeg lar meg ikke tråkke på fordi jeg har få poster her. hadde jeg aldri i verden latt skje. Ingen som tråkker på deg. Det er ekte DNFK-tull. Get used to it. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 kommer hjem i morgen så vist du står på flesland å venter da så rekker vi kansje en kjapp en. TØS! haha jeg er ikke noen bedreviter. sier bare at jeg lar meg ikke tråkke på fordi jeg har få poster her. hadde jeg aldri i verden latt skje. det er det du sier nå det Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 kommer hjem i morgen så vist du står på flesland å venter da så rekker vi kansje en kjapp en. Så du er tilbake fra arrestasjonen? Neida, men det er greit, jeg bare venter her i Rjukan en liten tur jeg da:) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Den er like ille ellers. Oo Hysj da... Ikke gjør meg flau foran han nye da Espen: Dukkeklær tør jeg spørre hvor du fant de? lomma Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nå blir jeg bekymra for deg Espen vist du går rundt med dukkeklær i lomma.. Mikkel, må nok bare skuffe deg med at det aldri kommer til å bli noe ONS på deg fra min side iallfall Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nå blir jeg bekymra for deg Espen vist du går rundt med dukkeklær i lomma.. hadde besøk i går da... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nå blir jeg bekymra for deg Espen vist du går rundt med dukkeklær i lomma.. Er ikke det normalt da? oO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg