Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å herregud. Nå er naboen ute med den forbanna radiostyrte bilen sin igjen. Trodde han slutta med det for lenge siden, men neida. Skvatt skikkelig fordi jeg først trodde det var en vuvuzela som hadde sneket seg inn i nabolaget mitt.

Lenke til kommentar

Jeg blir drept hvert øyeblikk. Lasta med vuvuzela-app til iPhone. Mindre populært blandt de rundt meg. :ph34r: Nekter å skru av. Dette er min hevn fordi dem snakker om fotball hele tiden!

*Går ned til kjelleren og drar fram snikskyter rifla.* It's time...

Lenke til kommentar

Høres nice ut, Glimti. :)

Hva er planene for dagen? Her blir det grillfest. :D

Jeg satser på å lage kjøttkaker og fikse middag.

Skulle gjerne grilla, men vet ikke av noen trøndere som feirer St. Hans. :p

Har hatt kjøttkaker tre dager på rad nå så er glad det blir sommermat i dag. Skulle egentlig vært ute på hytten alt, men pga. transport så stikker jeg til fredag heller.

Hvis de ikke feirer i Trøndelag må du bare komme deg tilbake til Stavanger. Er jo her ting skjer vett`u. :D

Lenke til kommentar

Høres nice ut, Glimti. :)

Hva er planene for dagen? Her blir det grillfest. :D

Jeg satser på å lage kjøttkaker og fikse middag.

Skulle gjerne grilla, men vet ikke av noen trøndere som feirer St. Hans. :p

Har hatt kjøttkaker tre dager på rad nå så er glad det blir sommermat i dag. Skulle egentlig vært ute på hytten alt, men pga. transport så stikker jeg til fredag heller.

Hvis de ikke feirer i Trøndelag må du bare komme deg tilbake til Stavanger. Er jo her ting skjer vett`u. :D

Det var planen. Men kommer ikke før den 8., og kommer ikke permanent før neste høst. ;)

Lenke til kommentar

Nå tjener jeg 157 kr timen for å sitte på rævva og være arbeidsløs.. likere.Arbeidsløs as in, ikke noe arbeid å gjøre, men jeg er på jobb.

Hva jobber du med?

Nå er det faen meg deilig her, blir skikkelig tæn og sånn.

Blir gresk salat til middag her i dag, na-iiiice.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...