Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ditto.

Alle jeg finner, koster flere tusen. -_-

Pff, du vil for evig og alltid være Ida1, akkurat som Aids er Ida2 og Kitty er Ida3.

Pft! Jeg har alltid bare vært Ida. Det er bare Aids og Kitty som har hatt tall.

Hmm. Du har vel rett i det.

Jeg beklager. :p

Lenke til kommentar

Ikke den type start man vil anbefale i alle fall. Jeg liker at dagen starter så grått som overhodet mulig. Samtlige rutiner og ritualer skal følges uten avvik..

Jeg og lillesøster ble bæsjebombet på mens vi satt på utekafe forrige uke. Eller, jævelmåken sikta på oss, men bomma og traff MIDT på bordet. Satt bare og snakket så kom det plutselig et *splatt* på bordet, kikka meg rundt for å se om noen kastet noe, da så jeg masse grå kladder oppå menyene våre og hele bordet. Jeg fikk bare en bitteliten flekk på buksa, søster fikk ingenting. Men fy faen så det stinket. Ikke som menneskebæsj, bare skikkelig syre-aktig salmiakklukt som trengte gjennom ALT. Serveringsdama kom heldigvis bortom og så bordet og vaska vekk skiten, men det var helt fullt så vi kunne ikke flytte oss. Selv etter bordvask luktet det litt.

Og hun sa selvsagt at det ALDRI har skjedd før, at vi var de første. Typisk min flaks det.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det skjedde oss alltid på barneskolen. Var farlig å være utendørs i friminuttene. Enten stupte måkene etter oss, eller de bomba oss med bæsj.

En annen gang var jeg og fetteren min på vei hjem fra ei fyll ute i skjærgården, og det var sol og digg ute på sjøen og vi var bakfulle til tusen og helt uten videre kom en måkejævel og dreit i huet på fetteren min.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...