Niqābninja Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Pff, du vil for evig og alltid være Ida1, akkurat som Aids er Ida2 og Kitty er Ida3. Pft! Jeg har alltid bare vært Ida. Det er bare Aids og Kitty som har hatt tall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ditto. Alle jeg finner, koster flere tusen. -_- Pff, du vil for evig og alltid være Ida1, akkurat som Aids er Ida2 og Kitty er Ida3. Pft! Jeg har alltid bare vært Ida. Det er bare Aids og Kitty som har hatt tall. Hmm. Du har vel rett i det. Jeg beklager. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Samme her, og de har dem aldri på markeder eller noe lenger. Har sikkert vært innom ti stykker den siste måneden uten å finne en eneste en. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Yeah. Folk har en lei uvane med å bare kaste dem. Irriterende, jeg vil rippe alle kassettene mine! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 lol @ j00. Hadde jeg faktisk tenkt på det kunne jeg tatt alle de 10 jeg kastet og solgt de for flere tusen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Yeah. You could. Du kunne også spart PC-ene og slikt og sprengt de i august. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Ikke den type start man vil anbefale i alle fall. Jeg liker at dagen starter så grått som overhodet mulig. Samtlige rutiner og ritualer skal følges uten avvik.. Jeg og lillesøster ble bæsjebombet på mens vi satt på utekafe forrige uke. Eller, jævelmåken sikta på oss, men bomma og traff MIDT på bordet. Satt bare og snakket så kom det plutselig et *splatt* på bordet, kikka meg rundt for å se om noen kastet noe, da så jeg masse grå kladder oppå menyene våre og hele bordet. Jeg fikk bare en bitteliten flekk på buksa, søster fikk ingenting. Men fy faen så det stinket. Ikke som menneskebæsj, bare skikkelig syre-aktig salmiakklukt som trengte gjennom ALT. Serveringsdama kom heldigvis bortom og så bordet og vaska vekk skiten, men det var helt fullt så vi kunne ikke flytte oss. Selv etter bordvask luktet det litt. Og hun sa selvsagt at det ALDRI har skjedd før, at vi var de første. Typisk min flaks det. Endret 23. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Vel Bytex, er det ikke da man sier at Shit happens? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Det skjedde oss alltid på barneskolen. Var farlig å være utendørs i friminuttene. Enten stupte måkene etter oss, eller de bomba oss med bæsj. En annen gang var jeg og fetteren min på vei hjem fra ei fyll ute i skjærgården, og det var sol og digg ute på sjøen og vi var bakfulle til tusen og helt uten videre kom en måkejævel og dreit i huet på fetteren min. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hva i all verden er dette for noe? OVERFØRSEL: FRA Helseøkonomiforvalt. reg. Oslo 22.06.2010 kr 68,10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hva er planene for dagen? Her blir det grillfest. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Sitte hjemme og være syk og spille Monster Hunter Tri eller SMG2 på wii. Eller kanskje levele min 30 warlock..who knows. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Pakke, så drar jeg vel til en kammerat Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ta en tur til skolen for å finne ut eksamenskarakteren, og så blir det VM resten av dagen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 God Morgen Jeg tenkte bare et ord når jeg leste det; Skap Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hva er planene for dagen? Her blir det grillfest. Skal grille med klassen som siste avslutning for Ungdomsskolen. Forresten, hvor mye koster det å lydisolere et rom? la oss si det er 10x10 meter Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hva er planene for dagen? Her blir det grillfest. ROSKILDE! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hva er planene for dagen? Her blir det grillfest. Øl og grilling i parken FTW Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Usj. Her blir det jobb fra 16.00 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Skal bare grille i nabolaget her. Men det er jo greit å treffe dem man bor rundt uansett og om to dager stikker jeg til hytten så da blir det mer enn nok av grillfester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg