tsghost Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=ovMN-eGUn_A Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Vi snakker om niggere i dag? Trøndelag er fyllt opp av dem. Spesielt Orkanger og Steinkjer. Komme til skolen min og røyke hasj og tygge khat på røykehjørnet mitt! Bah! Oh well, jeg har nettopp kjøpt meg et nytt forkle. ^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 De gode nyhetene er vel at man blir sinnsforvirra og ubrukelig om man tar nok khat. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Det hadde vært så digg med døgnåpne kjøpesenter ... Da hadde jeg bare dratt dit når jeg våkna i natt og vandra rundt med musikk på øra, inn og ut av butikkene og bare sett på ting jeg ville kjøpe. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Kan noen fortelle meg hvorfor jeg ikke har fri hverken i dag eller i morgen, når kvelden i kveld er en offisiell drekkakveld? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Fordi du har jobb? Jeg ble vekket i natt. 03:30 ca fikk jeg telefon fra en nattevakt. Så da måtte jeg, på min første nattevakt, prøve å finne ut hva som var galt... ... ingenting var galt... Gah. Fikk ikke sovna før 5 igjen, og alarmen går 6... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Dårlig svar, Slimda. Det skal ikke gå ut over meg at jeg har jobb Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Du kan jo alltids levere oppsigelsen din. "Sorry sjef, jeg skal ut å pilse idag, så jeg slutter." Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Eller ringe i morra og si du er syk. Det fungerte alltid for meg da jeg jobba. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) File "Driver.py", line 256, in __load_project project.init() File "./WebTools.py", line 65, in init HallResources.resources.changeCertFile( hall_data, market_area, brand, application ) File "/home/webtools/WebTools_bundle/hall/HallResources.py", line 686, in changeCertFile application=application_textkey ) File "/home/webtools/WebTools_bundle/hall/config/Configurator.py", line 116, in __init__ default_namespace=default_namespace,) File "/home/webtools/WebTools_bundle/hall/config/Configurator.py", line 259, in initialize installation = ilf.getByFranchiseId( franchise_id, application_id=application_id ) File "/home/webtools/WebTools_bundle/hall/config/InstallationListFactory.py", line 126, in getByFranchiseId where_clause = "%s = '%s'" % ( File "/home/webtools/WebTools_bundle/hall/HallSQLTemplate.py", line 607, in clean db = HallResources.resources.getDB( "configdb" ) File "/home/webtools/WebTools_bundle/hall/HallResources.py", line 479, in getDB raise HallResourceFailure( msg ) HallExceptions HallResourceFailure: ERROR: While making DB connection to configdb dbdict {'user': 'webtools', 'db': 'configdb', 'password': 'Wam627HtJ.2bg', 'host': '10.10.12.38', 'dbtype': 'mysql'} . (hwmodules.db.DBExceptions.DBInitError : Unable to instantiate MySQLDataAccess: File "/home/webtools/WebTools_bundle/hwmodules/db/DBFactory.py", line 144, in __loadDataAccess exec("rval = module.%s(args)" % moduleName) File "", line 1, in ? File "/home/webtools/WebTools_bundle/hwmodules/db/MySQLDataAccess.py", line 45, in __init__ raise DBInitError("stacktrace:\n%s" % StackTrace()) db DBExceptions DBInitError: stacktrace: File "/home/webtools/WebTools_bundle/hwmodules/db/MySQLDataAccess.py", line 42, in __init__ self.__db = apply(MySQLdb.connect,(),argdict) File "/usr/local/python2.1/lib/python2.1/site-packages/MySQLdb/__init__.py", line 63, in Connect return apply(Connection, args, kwargs) File "/usr/local/python2.1/lib/python2.1/site-packages/MySQLdb/connections.py", line 58, in __init__ self._db = apply(connect, args, kwargs2) OperationalError: (2003, "Can't connect to MySQL server on '10.10.12.38' (113)") ) Og, eh, tabeller? Har du noen gang jobba, smurf? Endret 23. juni 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Har du noen gang jobba, smurf? Nei. Han ringte jo og sa han var syk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ida1, ja, jøss. Jeg har mange år på baken innen arbeidslivet. Jeg har til og med jobba som IT-support på tre forskjellige steder. Har også jobba som vaskehjelp og fiksa mat til eldre og svake. Samt at jeg har hospitert på Expert en gang i tiden, samt hospitert på IT-avdelinga til et sykehus. Har også jobba for et oljeselskap. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Dæven. Tror jeg har kasta 40 pc-er, en haug med gamle kassetspillere og masse anna drit. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Dæven. Tror jeg har kasta 40 pc-er, en haug med gamle kassetspillere og masse anna drit. Kastet du kassettspiller som kan kobles opp til forsterker? Trenger en! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ida1, ja, jøss. Jeg har mange år på baken innen arbeidslivet. Jeg har til og med jobba som IT-support på tre forskjellige steder. Har også jobba som vaskehjelp og fiksa mat til eldre og svake. Samt at jeg har hospitert på Expert en gang i tiden, samt hospitert på IT-avdelinga til et sykehus. Har også jobba for et oljeselskap. Ikke Ida1, bare Ida. Og: Unnskyld, men det har jeg vanskelig for å tro Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Du kan jo alltids levere oppsigelsen din. "Sorry sjef, jeg skal ut å pilse idag, så jeg slutter." Da kaller jeg det heller avspasering Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ida1, ja, jøss. Jeg har mange år på baken innen arbeidslivet. Jeg har til og med jobba som IT-support på tre forskjellige steder. Har også jobba som vaskehjelp og fiksa mat til eldre og svake. Samt at jeg har hospitert på Expert en gang i tiden, samt hospitert på IT-avdelinga til et sykehus. Har også jobba for et oljeselskap. Ikke Ida1, bare Ida. Og: Unnskyld, men det har jeg vanskelig for å tro Pff, du vil for evig og alltid være Ida1, akkurat som Aids er Ida2 og Kitty er Ida3. Jeg har bevis, et eller annet sted. Kan helt sikkert gi deg noen navn og telefonnummer du kan ringe for å få det bekreftet, siden jeg er for lat til å grave opp kvitteringer, kontrakter og lønnsslipper og slikt. Mikkel, er det for sent å få deg til å fikse en kassettspiller til meg? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Om en av de kassetspillerne fortsatt lever etter den behandlinga vi ga dem så ... ja. Sier seg selv Dæven. Tror jeg har kasta 40 pc-er, en haug med gamle kassetspillere og masse anna drit. Kastet du kassettspiller som kan kobles opp til forsterker? Trenger en! Kastet MANGE Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 At du kan gjøre slikt ... Alternativt kunne du spart noe PC-utstyr til høsten, og så kunne vi sprengt det! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hater deg, er så jævelig på jakt etter en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg