Cortinarius rubellus Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Eller kanskje for de har opplevd noe som gjør at man er redd for en grunn Ri klarer dere, men hjelp til og drepe edderpopper skal dere ha Endret 22. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 nei hester er ok nok. Bare de kunne vært litt mindre og ikke se så styggt på folk. Synes de har et ondt blikk! ondt blikk? nei huff hva er det du har vært borti da Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Eller kanskje for de har opplevd noe som gjør at man er redd for en grunn Joda, kansje, men ofte ikke. Og sånn er det bare. Edit: Jeg trenger ikke hjelp til edderkopper hvertfal. Og jeg dreper dem ikke, jeg tar dem i et glass og bærer dem ut, og setter dem under uthuset til naboen. Endret 22. juni 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg mister respekten for hest når de som eier hest rir etter veien og lar de sleppe ut store hauger der andre biler skal kjøre. Pluss at man må kjøre i 30 forbi dem slik at de ikke skal bli redde. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Ri klarer dere, men hjelp til og drepe edderpopper skal dere ha Haha. Ri(på hest) har jeg ikke gjort på mange, mange år nå. Sist stakk hesten av med meg på ryggen. Jeg er ikke forferdelig modig når det kommer til dyr og insekter. Kuer er også møkkaskumle. Men jeg liker bikkjer da, til tross for at den mest skumle opplevelsen med et dyr var med ei bikkje. Endret 22. juni 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Jeg måtte løpe fra ei ildsint ku som liten, sitter i huet den opplevelsen....Hadde det ikke vært for trappa så hadde den skadet meg seriøst Og kuer blir sett på som harmløse selv om de kan sparke rundt seg som en 1.50 høy kinesisk ninja Endret 22. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg mister respekten for hest når de som eier hest rir etter veien og lar de sleppe ut store hauger der andre biler skal kjøre. Pluss at man må kjøre i 30 forbi dem slik at de ikke skal bli redde. Er det noe grunn til å miste respekten for en hel art? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) 16åringer mener mye rart de :!: Hva er så ille med at hesten driter da, skitner de til den fine volvoen din Endret 22. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg har nå en ille opplevelse med en sau jeg da, som gikk totalt til angrep på meg da jeg var liten. Jeg løp fra den og kom borti et strømgjerde Riktignok var den merket, så gikk utifra at ferden ikke var lang til slakteren Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 nei hester er ok nok. Bare de kunne vært litt mindre og ikke se så styggt på folk. Synes de har et ondt blikk! Hester har da ikke noe ondt blikk. Katter derimot! HAHA hester er onde dyr. Katter ser litt... skada ut ofte. Se bildene av kattungene jeg la ut på face nå i sta. Ene ser ut som hun har downs. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Sauer også er skumle, spess. de forbanna kåte sauepølsene Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Jeg måtte løpe fra ei ildsint ku som liten, sitter i huet den opplevelsen....Hadde det ikke vært for trappa så hadde den skadet meg seriøst Og kuer blir sett på som harmløse selv om de kan sparke rundt seg som en 1.50 høy kinesisk ninja Haha! Unnskyld, men jeg likte beskrivelsen din. Kuer er faen meg skumle! 16åringer mener mye rart de :!: Nå må du ikke begrense det til 16-åringer. Var en av de eldre her inne som mista respekten for hele kontinentet Afrika fordi han mente ca 12% av landa hadde downs. Flabba: Neeeida, ikke skada. Bare forbanna skumle. Men kattunger kan være søte, det er når de blir eldre at de blir til drapsmaskiner. Endret 22. juni 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 nei hester er ok nok. Bare de kunne vært litt mindre og ikke se så styggt på folk. Synes de har et ondt blikk! ondt blikk? nei huff hva er det du har vært borti da var borti en svær jævel av en hest på vikingeland ved tusenfryd når jeg var 9år. Og den store svarte dritthesten sparka med i magen så jeg knakk et ribben. Etter det har jeg vært litt... redd som dem. Og synes det ser ut som de vil sparke meg igjen.. alle hester har det blikket:P Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Nå kan jeg benytte anledningen til å poste et bilde av gampen min Han her ser da ikke skummel ut flabba? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Nå kan jeg benytte anledningen til å poste et bilde av gampen min Han her ser da ikke skummel ut flabba? SE PÅ DET BLIKKET! Drit skummel! MORD! eneste som lyser ut av øynene dens. MORD! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) "Jeg skal drepe og spise kroppen din mens du sover" Endret 23. juni 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Haha. Du er et håpløst tilfelle Ja, katta var skumlere. Sjekk ut de predator øya! Endret 23. juni 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Haha. Du er et håpløst tilfelle beklager... men er ikke hestene for store er de ok "Jeg skal drepe og spise kroppen din mens du sover" iiih den var ekkel. nabokatten tissa på puta mi for en uke siden eller noe... så de ER mer onde. Men hester... nei. uff Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Note to self: Ikke ta sovemedisin for deretter å bestemme seg at man skal døgne. Er et helvete i ~2 timer. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Så nettop Kick Ass Ikke skuffet! Slettes ikke skuffet! Oisann... fuglekvitter utenfor. Mulig det ble senere enn vanlig. Stikker en tur på dass før jeg sovner inn til Livehouse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg