Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

nei hester er ok nok. Bare de kunne vært litt mindre og ikke se så styggt på folk.

Synes de har et ondt blikk!

ondt blikk? nei huff hva er det du har vært borti da :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Eller kanskje for de har opplevd noe som gjør at man er redd for en grunn :thumbup:

Joda, kansje, men ofte ikke. Og sånn er det bare. :w00t:

Edit: Jeg trenger ikke hjelp til edderkopper hvertfal. Og jeg dreper dem ikke, jeg tar dem i et glass og bærer dem ut, og setter dem under uthuset til naboen. :p

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Ri klarer dere, men hjelp til og drepe edderpopper skal dere ha :mad:

Haha. :wee: Ri(på hest) har jeg ikke gjort på mange, mange år nå. Sist stakk hesten av med meg på ryggen. Jeg er ikke forferdelig modig når det kommer til dyr og insekter. Kuer er også møkkaskumle. Men jeg liker bikkjer da, til tross for at den mest skumle opplevelsen med et dyr var med ei bikkje.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg mister respekten for hest når de som eier hest rir etter veien og lar de sleppe ut store hauger der andre biler skal kjøre. Pluss at man må kjøre i 30 forbi dem slik at de ikke skal bli redde.

Er det noe grunn til å miste respekten for en hel art?

Lenke til kommentar

nei hester er ok nok. Bare de kunne vært litt mindre og ikke se så styggt på folk.

Hester har da ikke noe ondt blikk. Katter derimot! :scared:

HAHA hester er onde dyr. Katter ser litt... skada ut ofte.

Se bildene av kattungene jeg la ut på face nå i sta. Ene ser ut som hun har downs.

Lenke til kommentar

Jeg måtte løpe fra ei ildsint ku som liten, sitter i huet den opplevelsen....Hadde det ikke vært for trappa så hadde den skadet meg seriøst :cry:

Og kuer blir sett på som harmløse selv om de kan sparke rundt seg som en 1.50 høy kinesisk ninja :dontgetit:

Haha! Unnskyld, men jeg likte beskrivelsen din. :p Kuer er faen meg skumle!

16åringer mener mye rart de :!:

Nå må du ikke begrense det til 16-åringer. Var en av de eldre her inne som mista respekten for hele kontinentet Afrika fordi han mente ca 12% av landa hadde downs. ;)

Flabba: Neeeida, ikke skada. Bare forbanna skumle. :p

Men kattunger kan være søte, det er når de blir eldre at de blir til drapsmaskiner.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

ondt blikk? nei huff hva er det du har vært borti da :p

var borti en svær jævel av en hest på vikingeland ved tusenfryd når jeg var 9år.

Og den store svarte dritthesten sparka med i magen så jeg knakk et ribben. Etter det har jeg vært litt... redd som dem.

Og synes det ser ut som de vil sparke meg igjen.. alle hester har det blikket:P

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Haha. Du er et håpløst tilfelle :p

Ja, katta var skumlere. Sjekk ut de predator øya!

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Haha. Du er et håpløst tilfelle :p

beklager... men er ikke hestene for store er de ok

"Jeg skal drepe og spise kroppen din mens du sover" :ph34r:

iiih den var ekkel.

nabokatten tissa på puta mi for en uke siden eller noe... så de ER mer onde.

Men hester... nei. uff

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...