Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det har mye å si. Amigo traff i fart. Trenger en negleklipp og. :p

Nei, nå er det kvelden! Jeg har en lang dag i morgen (og). Og må mest sannsynlig ringe legen og. Virker liksom ikke som om foten min blir noe bedre, og da kan ikke jeg dra på jobb i morgen. >_<

Lenke til kommentar

Jeg har aldri skjønnt hvorfor så sykt mange gutter (i forhold til jenter) virker som de er redde for hester jeg? :dontgetit:

De er ikke akkurat veldig skumle, og det er jo relativt gøy å ri :p

Jeg (som er jente) synes de er skummle fordi de er så jævlig store. Har blitt sparket i magen 1gang. å etter det er jeg blitt livredd for dem.

Men pene dyr. det skal dem ha^-^

Lenke til kommentar

Katter har jeg ingenting til overs for, lukter piss over allt der det er en del katter og det ikke har regnet på noen dager.

Men må si at loddne saker fortsatt får en klapp.

@Flabba

Finn deg en shetlandsponni, de er rundt 105cm til ryggen. De er ikke akkurat store og skumle.

Det "onde" blikket er ikke noe skummelt. Det som derimot er skummelt er hester med et nervøst blikk, en vet aldri hva de hestene kan finne på.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg har aldri skjønnt hvorfor så sykt mange gutter (i forhold til jenter) virker som de er redde for hester jeg? :dontgetit:

De er ikke akkurat veldig skumle, og det er jo relativt gøy å ri :p

Fordi gutter er feige? Og blir usikkre når dem har med og gjøre noe som er så mye større og sterkere enn dem. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...