Gjest medlem-1432 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hehe..Kommer kansje litt ann på hvordan dem treffer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Tror det har mye å si. Amigo traff i fart. Trenger en negleklipp og. Nei, nå er det kvelden! Jeg har en lang dag i morgen (og). Og må mest sannsynlig ringe legen og. Virker liksom ikke som om foten min blir noe bedre, og da kan ikke jeg dra på jobb i morgen. >_< Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 "Hest er best på midten, mitt imellom kjeften og dritten" tralallala lalala lalala Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Hvorfor er det så artig med heste vitser? Endret 22. juni 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Fordi dem omhandler hester Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 jeg synes hester er små skummle. De er liksom så store og små ekkle. Hest er best på brødskiva. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Jeg har aldri skjønnt hvorfor så sykt mange gutter (i forhold til jenter) virker som de er redde for hester jeg? De er ikke akkurat veldig skumle, og det er jo relativt gøy å ri Endret 22. juni 2010 av multisync Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg har aldri skjønnt hvorfor så sykt mange gutter (i forhold til jenter) virker som de er redde for hester jeg? De er ikke akkurat veldig skumle, og det er jo relativt gøy å ri Jeg (som er jente) synes de er skummle fordi de er så jævlig store. Har blitt sparket i magen 1gang. å etter det er jeg blitt livredd for dem. Men pene dyr. det skal dem ha^-^ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Virker som om hester bare er foring, skuffing av dritt og litt ridning. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Haha, er nok ikke så lurt å gå bak en hest, det skal sies Var også borti en shetlandsponni (sånn tiny sak) som sparket både bakover og sidlengst Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Rettere sagt...som med alle dyr som vi mennesker har;) Er ikke noe forskjell på andre dyr:P Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Hadde den vinger og horn i panna? Katter er ikke stress. Sett ut mat og eller gjør de som de vil. Bare de ikke driter i hagan min går det helt greit. Endret 22. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Han prater om ponni, ikke et fabeldyr ( Enhjørning) Forandrer ikke poenget det, de gjør det samme. Bare for at katter gjemmer dritten sin betyr ikke noe annet enn akkuratt det. Endret 22. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 nei hester er ok nok. Bare de kunne vært litt mindre og ikke se så styggt på folk. Synes de har et ondt blikk! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Katter har jeg ingenting til overs for, lukter piss over allt der det er en del katter og det ikke har regnet på noen dager. Men må si at loddne saker fortsatt får en klapp. @Flabba Finn deg en shetlandsponni, de er rundt 105cm til ryggen. De er ikke akkurat store og skumle. Det "onde" blikket er ikke noe skummelt. Det som derimot er skummelt er hester med et nervøst blikk, en vet aldri hva de hestene kan finne på. Endret 22. juni 2010 av multisync Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hester spiser mennesker i skjul , er jeg overbevist om. De og vepser Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg har aldri skjønnt hvorfor så sykt mange gutter (i forhold til jenter) virker som de er redde for hester jeg? De er ikke akkurat veldig skumle, og det er jo relativt gøy å ri Fordi gutter er feige? Og blir usikkre når dem har med og gjøre noe som er så mye større og sterkere enn dem. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 nei hester er ok nok. Bare de kunne vært litt mindre og ikke se så styggt på folk. Synes de har et ondt blikk! Hester har da ikke noe ondt blikk. Katter derimot! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg