iKent Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 haha skal nå se på det med rettskrivning gutt. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Ikke lek viktigper, Mikkel. Sowwy, mente det ikke Endret 11. februar 2008 av Mikkel Slask Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg er å litt tøs, men mine tøser må gå igjennom harde fysiske tester. Men du må bare melde deg på, så ser vi jo hvor langt du kommer i prossesen. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 allerede der baby. xD Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hva er det med at tags absolutt skal lukke seg selv? *se stygt på DW* Det ser rotete ut! Er det normalt å måtte ta seg sammen for å ikke kverke noen når det dukker opp leifer i tittelen på sider? oO Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hallo Karoline, hvem enn du er ^^ Det er en hemmelighet. Nei, du bare leser fantasiene dine? Hvordan har du det i dag? Jeg vet jo at du er glad i meg. Jeg lever, som jeg bruker å si. Sowwy, mente det ikke Liek right. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 neida xD men men... noen som har forslag til hva en kan gjøre på skolen i hulltimer? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 neida xD men men... noen som har forslag til hva en kan gjøre på skolen i hulltimer? .... DNFK. Jeg tror ikke nykomlingen funker. Oo Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 går på røyken vgs 1 studiespesialiserende^^ lyst på adminpassordet til elevpcene på røyken vgs? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 .... DNFK. Jeg tror ikke nykomlingen funker. Oo Joda, vi må bare åpne øynene hans. =D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Dopa du den stakkars måken?? du er verre enn hva jeg trodde gitt den var agresiv jo Lenke til kommentar
iKent Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ikke lek viktigper, Mikkel. Sowwy, mente det ikke lær deg å skrive gutt! sowwy finnes ikke i noen ordbok sist jeg sjekka. neida. måtte bare påpeke det å trykke det inn i annsiktet ditt =] itte no pærsonli, just business Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg vet jo at du er glad i meg.Jeg lever, som jeg bruker å si. Liek right. Ja det er jeg Så fint at du lever i allefall Det er i allefall nesten sant Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 lyst på adminpassordet til elevpcene på røyken vgs? Lyst til å bli med meg hjem ikveld? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det er en hemmelighet. Sowwy, mente det ikke Liek right. Min hemmelighet. Og som om du er noe bedre. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 lær deg å skrive gutt! sowwy finnes ikke i noen ordbok sist jeg sjekka. neida. måtte bare påpeke det å trykke det inn i annsiktet ditt =] itte no pærsonli, just business Å hold munnen på deg, nye brukere skal ikke snakke slik om sine overordnede her! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Joda, vi må bare åpne øynene hans. =D Eh. Han har jo postet 4-5 ganger allerede jo. Oo den var agresiv jo Jeg tror jeg blir aggressiv hvis ikke du gjør noe med den rettskrivinga di snart, Espen. Oo Lenke til kommentar
iKent Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 går på røyken vgs 1 studiespesialiserende^^ lyst på adminpassordet til elevpcene på røyken vgs? har det passordet gitt:P har hatt det lenge .. men gidder ikke bruke det til noe xD bruker bare det skulte nettverket på hjemmepcen min når jeg skal noe annet en "skole arbeide" Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 lyst på adminpassordet til elevpcene på røyken vgs? Lyst til å bli med meg hjem ikveld? why? oO Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Espen: er det rart da, du luktet jo fisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg