Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men i sommern kan det skje mye rart, også skal jeg nok til USA. Kan hende noen gjør skolemassakre, eller at noen raner butikk og skyter meg^^

Haha, jeg spilte skolemassakør i en film noen kompiser av meg lagde til skolen, fikk ganske god respons faktisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Virkelig? Kuult. Mente at jeg skulle på utvekslingsår til statene i 2011 ca, sannsynligvis.. Meen kan ikke gi tingene til for mange, har en stasjonær PC som MÅ oppgraderes, meen funker til spilling og slikt, om du tar nytt skjermkort. Bare ikke så bra, så har jeg en bærbar, en 19" flatskjerm-tv, og xbox, samt spill, steam account, også videre. Så hvem som skal få de tingene som frister mest blir da vanskelig. Dere får sloss.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Du kan ordne slik at om du ikke har vært pålogget 1 gang på en månde så får noen stuffet. Men hvordan skal du få sendt det om du er død?

Lenke til kommentar

Pøh, jeg trenger ikke noen ting jeg XD Pc har jeg, Skal også ha ny bærbar til høsten, en med godt lydkort siden jeg skal jobbe med lyd/musikk på folkehøgskolen, Xbox har jeg, og jeg har også steam, selvom jeg aldri bruker det :p

For meg hadde det bare vært gøy og en "ære" (oi, det ble klisje) å jobbe med en minneside.

Endret av Perrern
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heey, årets karakterer var artig lesing.

Jeg trodde jeg kom til å få IV i religion pga. jeg har strengt tatt ikke gjort noe som helst før i mai, men jeg klarte å karre meg til en firer!

Ellers er det femmere i sidemål og politikk og menneskerettigheter, resten seksere. :wee:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd hvis han har en PS3 jeg, har nemlig aldri fått spilt MGS 4.

Men, jeg må gå å legge meg, skal opp kl 6 i morgen, så god natt allesammen =D er tilbake sånn i 3-4 tiden i morgen.

Hvor skal du i morgen? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...