Romis Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ok, den funker. For et øyeblikk gadd den ikke å reagere. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvis jeg dør, sånn helt plutselig, i bilulykke eller what the fuck ever. Så skal en av dere forholdvis aktive i DNFK få: xbox, pc, alle spill, steamkonto og diverse andre ting Litt vanskelig å avgjøre hvem som skal få da. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg Jeg! Jeg kan skrive en sang og markedsføre begravelsen din hvis du vil det =D 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Godt og være tilbake på forumet! Hva skjer her? Savnet deg! Aww Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Har sett Mrs. Veng....Har Mr. her, men ikke sett ennå Var Mrs. bra da? I forhold til Oldboy? Var bra, men Oldboy er genial Du må vel ha sett The human Centipide eller hva den heter igjen? Forsvant litt pga kampen. Har ikke sett den. Har faktisk ikke hørt om den. Anbefales? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg Jeg! Jeg kan skrive en sang og markedsføre begravelsen din hvis du vil det =D Fancy^^ Problemet blir å få sagt ifra her om jeg dør x ) Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Beklager, men jeg husker deg ikke Kanskje nicket var for langt? Neida, Quakecry, ikke hvis jeg kjører den andre bilen Nei faen, dette ble for ondt. Endret 22. juni 2010 av Perrern 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvis jeg dør, sånn helt plutselig, i bilulykke eller what the fuck ever. Så skal en av dere forholdvis aktive i DNFK få: xbox, pc, alle spill, steamkonto og diverse andre ting Litt vanskelig å avgjøre hvem som skal få da. Blir litt dumt at jeg sender deg Assasins Creed 2 hvis du bare skal gå å dø, da. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Quakecry: Jeg kan lage en minneside for deg! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Vell, tusen takk for alt det fine dere skal gjøre om dere får ting om jeg dør! Romis: Dør da forhåpentligvis ikke med det første:P Men again, hvordan skal jeg si ifra til dere om jeg dør?? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Da designer jeg musikken til den minnesiden Sk!ppy, også legger jeg ut ads til den på andre sider, så kan vi splitte 50/50? 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Den er grei Du kan ringe oss! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Jeg er helt seriøs, at om jeg dør. Får nok noen av dere her i DNFK tingene Meen kan fremdeles ikke si ifra om jeg dør ... Endret 22. juni 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Joda, vi må bare få tak i noen synske, er det noen synske her? Så kan vi starte vår egen bedrift, Sk!ppy og Perrern + den synske personens minnesidemarkedsføring 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Lag en liten notis på pc'en din(en .txt fil) "Om jeg dør, vil jeg at mine ting tilfaller Sk!ppy og Perrern på diskusjon.no" Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Fancy^^ Vell, selvom jeg klarer og si ifra, må dere få passordene, og noen må jo sørge for at dere får tingene og.. Hmm. Kanskje skrive testament ? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvorfor tar du opp det nå egentlig. Fikk du også sånn: "I løpet av sommeren vil du oppleve å dø" ting på facebook? For det fikk jeg 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Nei, men i sommern kan det skje mye rart, også skal jeg nok til USA. Kan hende noen gjør skolemassakre, eller at noen raner butikk og skyter meg^^ Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Huff, takk gud for at disse Animene er på japansk, sitter her med begge vinduene på vidt gap, og det er noen dialoger jeg er glad folk som går forbi ikke skjønner en dritt av XD 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg