Bytex Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Problemet med dårlige karakterer er at man er gjerne inne i et dårlig mønster da. Også sier man alltid, "neste år skal jeg ha myyyyyye bedre karakterer, ny start og nye muligheter", men man fortsetter i samme bane og væremåte og holdning neste år også. Til de dårlige karakterene kommer pånytt. Og så er det plutselig ikke flere år igjen å forbedre dem på. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Burde nå gå bra. Iallefall skal jeg gjøre det godt på videregående, ny skole, gamle venner osv. Jeg har egentlig mine tvil. Det er nemlig ingen som prøver å tvinge deg på skolen på VGS. Alvorlig, du har STRØKET i matte. På eksamen. Og i selve faget. Fikk du jernteppe på eksamen? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 jeg kom aldri over 3.8 i snitt på vgs men jeg blei bare moderat dum og greier meg fint i livet uansett Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Han er sikkert en sånn "tøffing" som drakk opp brusen og leverte blankt og trodde han var dritkul. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg kan lett få 5 i snitt bare jeg arbeider litt og gjør leksene. Det er bare det at alt for mye tid går til pc og film Jeg skal skjerpe meg til neste år. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Er jeg vell ikke Bytex. Har bare vært lat, forøvrig, hadde jeg gått på skolen jeg gikk på helt til niende - der faste gode venner var, og et bedre miljø. Kunne jeg nok gjort det bedre. I matte ble det bare rot, jeg sliter veldig med det. Men fikk aldri hjelp eller noe. Bare rot... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 :!: Da må det være Solo han drakk isåfall..... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Sliter du i norsk og, eller? Siden du klarte å få ikke vurdert i fordypning i norsk. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Vi fikk ikke engang lov til å drikke brus der I fordypning. Vell, der hadde vi ikke lærer, dem hadde ingen planting for faget, fikk aldri oppgaver, og ble bare rot med det der. Mens alle andre fordypningsgrupper hadde lærere, ordentlige oppgaver også videre. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Hvis ikke jeg blir tatt for nedlastning er det et mirakel. Det er forresten siden midten av Februar måned, i år. Ja .. Edit: Skriveleif Endret 22. juni 2010 av Romis Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Problemet er at når du er lat, er det ikke bare bare å snu seg på 2 mnd. Du vil ha samme holdning neste år også, bare at da er det enda lettere å snike seg unna fordi du ikke må skrive melding når du er borte en dag. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Vel, det er jo sånn som han ene presten sa i talen sin til eleven i dag (ja han ene fyren som holdt tale var prest), "Dere som har fått 5'er og 6'ere håper jeg får gode jobber hos 1'erne og 2'erne. For mange av dem ha funnet ut at det er flere sider en de teoretiske i livet, og da vil de trenge dere 5'ere og 6'er elever, for noen av dem har kanskj startet et firma som har gått skjeis, og trenger en god advokat. Mens andre har det kanskje gått bra med og trenger en god regnskapsfører o.l." Husker det ikke ordrett, men var litt gøy å høre på. Jeg føler jeg har jobbet veldig godt i år, 5 i snitt, tror dog det vil gå litt ned når jeg får de to siste eksamenskarrakterene mine, for vet i allefall at Norsk eksamen ikke gikk helt 100. Endret 22. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Iallefall skal jeg gjøre det godt på videregående Spørsmålet da blir jo hva du har tenkt til å gjøre på videregående, siden snittet ditt ikke akkurat gir deg noen voldsom mengde alternativer. Eller slipper de alt inn på allmennfag, så lenge de kan stave navnet sitt sånn noenlunde? Det er visstnok det som per i dag tilsvarer det eneste reelle kravet for å oppnå en treer i norsk skriftlig på videregående, så det finnes håp for de fleste. Vel, det er jo sånn som han ene presten sa i talen sin til eleven i dag (ja han ene fyren som holdt tale var prest), "Dere som har fått 5'er og 6'ere håper jeg får gode jobber hos 1'erne og 2'erne. Jeg håper verken du eller vedkommende mullah tror at ener- og toerelevene blant dagens oppvoksende generasjon kan sammenliknes med folk som Røkke og Einstein. Endret 22. juni 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Hehe^^ Vell, jeg skal nok klare å få meg en god jobb Bare jeg gjør det godt på Videregående, så burde ikke det være noe problem. Fint ordtak han sa btw -Tenkte meg enten inn på Elektro, eller allmen Endret 22. juni 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Er det ikke sånn at barna har en reform i ryggen som garanterer dem skoleplass på 1. vgs uansett karakterer? Eller forsvant den igjen? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Det er så rart, man sier alltid at det liksom skal være så vanskelig å komme inn på almenn, og så lett å komme inn på mekken. Mens her i byen, så er det jo 5 almennfagsklasser, og 2 mekkenklasser, almennfag er jo der det er lettest å lage nye klasser fordi det er mye lettere å få tak i lærere der. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Ingen som så posten min angående nedlasting? Tror den forsvant i det storet havet av sistepost på forrige side. Endret 22. juni 2010 av Romis Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ingen som så posten min angående nedlasting? Tror den forsvant i det storet havet av sistepost på forrige side. Jeg lastet opp 100 gb hentai i løpet av noen dager en gang. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Altså, jeg syns ikke karakterer spiller så mye rolle. Det er ikke alle som er ment for teoretiske fag. Jeg skal selv bli kokk, og går resturant og matfag, og jeg tror det passer meg mye mer å utføre fysiske oppgaver på skolen, i stedet for teoretiske fag. Så lenge man holder på med noe man brenner for, og elsker å drive med, har ikke karakterer en dritt å si for hvordan du yter på jobbe. Karakterene sier ikke noe om folk som er praktisk anlagt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Problemet er at du kan få det vanskelig med å komme inn og lære det du brenner for hvis du ikke gidder å anstrenge deg i de "kjipe" fagene også. Det er den typiske som stryker i gym og derfor ikke kommer seg inn på BI som han alltid har drømt om, selv om han VET at økonomiledere ikke trenger å være flinke i situps og 3000 meter. Endret 22. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg