Cortinarius rubellus Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) :!: dødsbra. Men bare for og poengtere hvor blåst man blir av dop så gikk jeg inn på skolen og skrev meg ut litt over en måned før eksamen...bare for og gjøre det verre så hadde jeg veldig bra karakterer også Man får gode planer av og gå våken en uke skjønner du..... Endret 22. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 jeg tar ikke smertestillende en gang kjipt at du gjorde det da. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvem har lyst og se karakterkortet mitt ? xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg bryr meg ærlig talt ikke, men om du får et kick av å legge det ut kan du sikkert gjøre det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 :!: dødsbra. Men bare for og poengtere hvor blåst man blir av dop så gikk jeg inn på skolen og skrev meg ut litt over en måned før eksamen...bare for og gjøre det verre så hadde jeg veldig bra karakterer også Man får gode planer av og gå våken en uke skjønner du..... Virker sånn ja..en tidligere kompis som drev med amfetamin og hasj nesten daglig, fikk det for seg at han skulle ringe sjefen på sin nye arbeidsplass, og alle kollegene, midt på natta, og fortelle dem hva han EGENTLIG syns om dem, hvilke rasshøl de var osv. Heldigvis for han klarte han ikke å slå ett eneste telefonnummer riktig, så han beholdt jobben likevel. Dette var sånn 3 uker etter han fikk ny jobb. Tulling. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Shikaru: Quake: Ikke egentlig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Skal jeg bruke mørk, lys eller hvit sjokolade, blande to eller flere eller what? Forslag, folks. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Fordi jeg har best karakterer av alle her, har ganske gode karakterer ^^: Nei seriøst, alle dere her, har sikkert mye, mye bedre enn hva jeg noengang fikk på ungdomskolen, skal gjøre det bra på videregående Endret 22. juni 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Wow, du har faktisk MINDRE enn tre i snitt. :| Edit: IV i fordypning i norsk og lite god orden. Her er vi klar for videregående, skjønner jeg. Endret 22. juni 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Orden: Lite god Oppførsel: Nokså god :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Er 1 best karakter? Vi hadde bare LG-NG-G-M og S på grunnskolen.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Fordi jeg aldri var med i gymmen nesten x ) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Lol, du suger Marcus, Skal jeg laste ned filmer de to ukene jeg blir borte? Sette på en hau nedlastninger og la den stå. Regner med at det går bra, vel? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 1 er stryk. du bør prøve å ta deg litt mer sammen. ingen som passer på deg på vgs Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Burde nå gå bra. Iallefall skal jeg gjøre det godt på videregående, ny skole, gamle venner osv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Enten går det bra, eller så har FBI sparka inn døra og fjernet hele PC'n din OG arrestert foreldrene dine i samme farta Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Er 1 best karakter? Vi hadde bare LG-NG-G-M og S på grunnskolen.. Du er alt for gammel. Jeg hadde selv 3,6 i snitt, men jeg er utrolig delt på karakterer. Har 2 i Gym, naturfag og matte, men jeg har 6 i engelsk, engelsk fordypning og muntlig engelsk. Det er på en måte enten eller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg